دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

تولدت مبارک عزیزم

1390/11/6 9:12
نویسنده : مامان زینب
557 بازدید
اشتراک گذاری

Birthday Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Facebook,
 Hi5, Tagged

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشق           زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

عزیز دلم تولدت مبارک امیدوارم که سال خیلی خیلی خوبی برایت باشد.

دیروز حال عجیبی داشتم این حال و هوا مال دیروز تنها نبود یک هفته ای میشه که تو آسمونها سیر می کنم می خندم و در عین حال گریه می کنم همه چی قاتی پاتیه. از یک طرف بینهایت خوشحال بودم روز تولدت رو خیلی دوست دارم همش یاد لحظه تولدت میافتادم و از طرف دیگر دلم شور میزد نگرانت بودمت. ولش کنیم بهتره دیگه راجع بهش حرف نزنیم ولی حالا خوشحالم دیشب هم خوشحال بودم

.

خیلی دوستت دارم عزیزم

دیانا از تولدت تا دو سالگی 

لحظه تولد

 

شش ماهگی

یک سالگی

یک و نیم سالگی

دو سالگی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثنا
9 اردیبهشت 91 22:14
سلام مامان دیانا ی عزیز
الان داشتم وبتون رو می خوندم رسیدم به تولد دیانا جون که عکس های تولدش رو به ترتیب گذاشتید. دیانا وقتی دنیا اومد روی پیشونیش نشون داشت ؟ یا قرمزی مربوط به تولدشه؟ آخه دختر من هم داره اون قرمزی رو که نشونه تولده . می شه بگین مال دیانا هم نشون بوده یا نه؟ اگه نشون بوده تا پند وقنگی می ره؟

نه عزیزم دیانا هیچ نشونی نداشت شاید سایه تو عکس باشه