دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

خانم معلمی به نام دیانا

1392/2/11 22:26
نویسنده : مامان زینب
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

چشمم را چپ می کنم، سرم را از روی کتاب بلند می کنم و از آشپزخانه که بیرون می آیم دختر خانمی را می بینم که گریزی زده است به کشوی شال و روسری مامان و یکی را انتخاب کرده و سر نموده و با یک تل یا گیره و یک دامن قد و نیم و... ادای خانم بزرگها را در می آورد و حالا به همه اینها که جزئی از خاله بازی هر روزمان بود خانم معلمی هم اضافه شده و آن هم چه خانم معلمی. آنقدر حرف برای گفتن دارد که هر چه شاگردهایش اجازه می گیرند که حرفی بزنند او اجازه نمی دهد و می گوید : فقط خانم معلم حرف می زند"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروغ
15 اردیبهشت 92 20:22
الهه
17 اردیبهشت 92 13:31
عزیـــــــــــــــز دلم
شاگرد خوبی باش زینب


سعیم رو می کنم الهه جون. خوب شد تو اومدی از دست این فیلتر شکنهای مسخره نه می تونم برات نظر بذارم تو وبت و نه لیست کتابت رو دانلود کنم میشه لطف کنی و لیست کتاب رو برام میل بزنی؟ مرسی عزیزم