دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

رابطه خستگی و پرحرفی!!!!!!!!!!

1392/3/1 21:09
نویسنده : مامان زینب
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز نفهمیدم چرا رابطه خستگی و پرحرفی در مورد دیانا گلی نسبت مستقیم داره. یعنی هر وقت خسته تره بیشتر و بیشتر حرف میزنه اصلا" همش حرف میزنه و وقتهایی که اون خسته است مامان داره آخرین ذره های انرژی اش رو استفاده می کنه و این کلمه مامانه که بی وقفه از دهان دیانا جونم بیرون میاد و مسلسل وار مغزم رو هدف میگیره.

کاش یکی پیدا می شد و برای چند دقیقه ای هم که شده با دیانا همراه می شد تا من هم خلوت خودم رو داشته باشم.

پسندها (3)

نظرات (5)

نسیبه
2 خرداد 92 9:15
عزیزم من خیلی دوست دارم بی نظیر باهام تعریف کنه از مهد کودکش از کاراش ولییییییییییییییی اصلا یک کلمه هم نمی گه فقط غررررررررررر می زنه و می خواد باهاش بازی کنم.به نظر من قدر این لحظاتو بدون دوستم. بعضی وقتا خودمو می زنم به خواب تا خودش بازی کنه اون لحظات با خودش کلی حرف می زنه و در حین حرف زدن با خودش خوابش می بره.




اینی که نوشتم از سر ناشکری نیست فقط اینه که من هم یک انسانم با تمام نیازهای انسانی وگرنه دلم غش می رود برای حرف زدنهایش و ناز و عشوه هایش


دریا
3 خرداد 92 1:29
خانمی غلط املایی داری عشوه. نه نه نه اشوه
ویدا
5 خرداد 92 1:17
زینبِ خوبم من شخصا" این وظیفۀ خطیر رو به عهده می گیرم و کاملا" می فهمم وقتی می گی "مسلسل وار می گه مامان" یعنی چی



مرسی عزیزم
arnika
7 خرداد 92 16:56
pas hameh ba in moshkel dast eb garibaan hastan? Arnika ham deam mige : maman, maman hatta age hich kari nadashte bashe.. shayad goftan beheshoon aaraamesh mide nemidoonam? ama ye vaghtai aadam vaghean kalafeh mishe..
مامان فاطمه
26 تیر 92 23:38
عزیزم سلام واقعا بچه هاخیلی عزیز و دوست داشتنی اند ولی این میون ما هم به خلوت و کارهای شخصی و رسیدگی به علایق خودمون نیازمندیم گلم از این پس بیشتر تو کدوم وبلاگ مطلب میزاری که بیام سر بزنم؟؟ اینجا یا آی کیو؟ اگه زحمتت نیست واسم تو وبم کامنت بزار یه دنیا تشکر و سپاس دوست خوبم