دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

نظرات (10)

فروغ
17 اردیبهشت 92 21:29
شاد باشی دوست با ارزش دخترم


سپاس عزیزم
ویدا
17 اردیبهشت 92 23:07
عزیزم چه دوست داشتنی!
مامان روانشناس
22 اردیبهشت 92 16:05
مامان عزیزم برای وب روانشناسی یک سری عکس از دخمل مهربونت که در حال بازی فکری یا یه بازی با خودتون یه چیزی که سخت غرقش شده میخواستم چیزی که با توضیح حین کارش باشه . مطمئن باش با ذکر منبع میگذارم وبم
رها
29 اردیبهشت 92 9:34
دیانا خانوم سلامت باشی و سرزنده عزیزم



متشکرم دوست عزیز
مامان بهار
29 اردیبهشت 92 10:51
سلام عزیزم
خوب هستین؟ من مرتب به وب سر می زنم اما خوب زمانی برای نظر گذاشتن یافت نمی شه!
دیانا جون داره روز بروز ماه تر و بزرگتر میشه
با قبل که مقایسه میکنم!!!!
خدا براتون حفظش کنه!


قربونت بشم عزیزم بهار گل رو ببوس
nafasemaman
29 اردیبهشت 92 12:08
وااااااااااااااااای

این فرشته خیلی نازه
خیلی دوست دارم دیانای عزیز

مامانش براش اسپند دود کن ، من همیشه عاشقشم


قربونت بشم خاله مهربون
مامان شايان و پرنيا
29 اردیبهشت 92 17:27
من عاشق اسم ديانا هستم

عكس ها فوق العاده هستن


مرسی عزیزم اسم کوچولوهای شما هم زیباست
الهه
1 خرداد 92 21:01
عزیزم لب های غنچه شده اش برای فوت کردن رو ببین.
زینب دلم برات تنگ شده دوستم. خیلی دوست دارم بیام مشهد همو ببینیم.



عزیز دلم سلام من هم خیلی دل تنگتم. تصمیم داشتم بیام تهران و چند روزی با هم باشیم ولی یک دفعه منصرف شدم تهران تنهایی بدون همسری خیلی بهم سخت میگذره هر چند که بسیار دلتنگ دیدن تو آلای گل بودم و هستم. دیانا میگه مامان یک بار با آلا بریم شهربازی...
arnika
15 مرداد 92 16:33
arezoohat baravorde beshe ishallah
مهسا
5 شهریور 92 12:13
عزیزم چه زیباست مثل خودت نازم


مرسی عزیزم