دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا جون بهانه گیر

1390/10/9 19:10
نویسنده : مامان زینب
351 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چقدر این روزها بهانه گیری میکنی وقتی میخوایم بریم بیرون برای لباس پوشیدن و کفش پوشیدن کلی گریه و بهانه گیری می کنی و باز تو ماشین با گریه کفشها رو در میاری و حتی جورابها رو و مامان نمی فهمه باهات چطوری رفتار کنه 

با کوچکترین حرفی از بقیه دلخور میشی و گریه می کنی و ... وقتی میریم مهمونی تو از تو خونه به ما میگی که من بوس نمیدم و برای همین هم کلی ناراحتی می کنی 

الان از بیرون اومدیم و من نیاز شدیدی به استراحت دارم تا باز با انرژی بیشتر به کارهای تو و خودم و بقیه رسیدگی کنم 

خیلی دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدجان
10 دی 90 22:18
خسته نباشی مامانی
اینم یه مرحال از رشد این وروجکاس دیگه


مرسی عزیزم آره خودم هم فهمیدم چکار میشه کرد دیگه این جیگرا هم اینجوری بزرگ میشن
ملی مامانه میکاییل
12 دی 90 6:01
آخی عزیزم
کاش می شد یه مرخصی گزفت و بازسازی شد شاید این بهانه های از دست دادنه جی جی هاش باشه


من فکر می کنم بیشتر جزء مراحل رشدش باشه