دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

اگه خواستین دیانا رو خوشحال کنین ...

1390/10/6 9:27
نویسنده : مامان زینب
370 بازدید
اشتراک گذاری

اگه روزی از همین روزها دیانا جونم رو خونه تون دعوت کردین و می خواستین خوشحالش کنید میدونین باید چکار کنید؟

یکی از کارهایی که باعث میشه خوشحال بشه اینه که آهنگ عروس بذارین و با هم برقصین و البته با کلی عروسک تو بغلتون بعد میتونین با هم با رنگ انگشتیها نقاشی بکشینو خوب یادتون نره که بعدش باید دیانا جون رو حمام کنید و یا حداقل کل لباسهاشو عوض کنین چون این دختر جیگر به جای نقاشی روی ورق روی دست و پاهاش نقاشی می کشه. خلاصه بعدش میتونین با یک لیوان آب و چند ظرف قد و نیم قد ویک قاشق حسابی آب بازی کنین دیانا جونم دوست داره آبها رو از لیوان تو پیاله و از پیاله تو بشقاب و ... بریزه و گاهی آبها رو با قاشق هم بزنه و البته دوست داره در تمام این مراحل شما کنارش باشین و ببینین که چقدر آش خوشمزه ای می  پزه شاید هم بشه به جای یک لیوان آب یک پیاله از ماکارونی های خشک با شکلهای مختلف بهش بدین و اون سریعا هم شکل ها رو جدا می کنه و از این ظرف تو اون ظرف ....خسته که نشدید؟ خوب پس ادامه میدیم حالا میتونین کمی خوراکی با هم بخورین از میوه و ذرت بوداده و لواشک و آلبالو خشکه و عناب و شیر میتونین استفاده کنین. بعد از این میان وعده کوچولو حالا کمی کتاب بخونین اگه دیدید که از شما خواست یک کتاب را ده بار براش بخونین اصلا تعجب نکنین میدونین چیه؟ آخه دوست داره خوشحال میشه...

خوب بعد دیدن یک برنامه از بارنی دایناسور بنفش و یا برنامه های بی بی انیشتن و ... در کنار شما خیلی خوشحالش می کنه شاید هم خاله بازی دوست داشته باشه و بخواد کلی عروسک به صف کنه که براشون غذا بپزه و یا بهشون غذا بده خلاصه میتونین ازش سوال کنید.

حالا وقت ناهار رسیده لطفا دست نگه دارید بذارین دیانا کمکتون کنه این کار رو خیلی دوست داره سفره قاشق بشقاب و ماست!!! رو حتما بدین اون ببره و بعد بازم اگه میخواین بیشتر خوشحالش کنین بذارین اون براتون غذا بکشه این یکی رو دیگه خیلی دوست داره خصوصا اگه خواستین ماست تو پیاله بریزین حتما از دیانا بخواین که این کار رو براتون بکنه و البته خیلی جوش کثیف شدن خونه رو نزنین چون خودتون خواستین اونو خوشحال کنین و بعد هم بذارین برای خودش غذا بکشه و از هر چی تو سفره است تو بشقابش بریزه و اونها رو با هم قاطی کنه و از آخر هم نخوره!!! پس بهتره قبل از اینکه سفره بندازین به دیانا ناهار بدین بخوره و سیرش کنید خوب ازتون ممنونم هنوز هم میخواین دیانا رو خوشحال کنین؟... اشکال نداره بفرستینش خونه خودم خوشحالش می کنم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

nafasemaman
30 آذر 90 12:37
الاهی قوربونش برم من / بدینش به من هرچه قدر که دوست داره خوشحالش کنم /من عاشق ریختو پاشهای بچه گونم قوربونت برم خااااااااااااااااااااااااله


مرسی از این همه لطف
ملی مامانه میکاییل
1 دی 90 10:04
خدا واقعان چه صبر و حوصله ایی به مامان ها می ده ایشالله همیشه سالم باشه از این ریخت و پاش ها برات بکنه


مرسی عزیزم
هدیه جووووووووون
2 دی 90 21:59
سلام ما هم تو مسابقه شرکت کردیم لطفا به ما هم رای بدین کد 196 جون ما رای بدی ها
مامان هلیا
4 دی 90 17:47
سلام و تشکر از رای دادنتون.وب جالبی دارید.باز هم به ما سر بزنید.
مامان آرنیکا
5 دی 90 9:42
سلام مامان مهربون دیانا جون ممنون که به ما سر زدین وممنون بابت نظر لطفی که به ما داشتین عزیزم دیانا جون خوشگلمونو ببوس
سنجاقک
8 دی 90 11:50
سلام دوست خوبم عزیزم متوجه شدم که دیانا جان را به تازگی از شیر گرفتی وهمانطور که خواندی دراین شرایط نمیتوان ازش انتظار داشت که در مورد دستشویی رفتن هم همکاری کند. ضمناً خیلی زود شروع کردی برای از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن ، دختر گلم هنوز 2 سالش هم نشده پس لطفاً کمی بیشتر صبور باش .