دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا جونم خودش تنهایی خوابید

1390/9/29 15:39
نویسنده : مامان زینب
412 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دایی ها اومدند خونمون و خوب دیگه وقتی دایی حسن بیاد و سه ساعت تمام با دیانا بازی کنه بعد از ظهر دیانا نمی تونه بخوابه چون هنوز منتظره که دایی و زن دایی باهاش بازی کنن و البته همینطور هم میشه و اونها یکسره باهاش بازی کردند و البته موقع ناهار دایی حسین هم اومد و از فرصت بودن دایی بزرگتر استفاده کرد و  به جای بازی با دیانا توپ خوابید!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیانا جونم که انگار اصلا خستگی نمیشناسه بعد از رفتن دایی ها تا شب با بابایی بازی کرد و ساعت نه هنوز قصه دوم رو نگفته بودم صدای خر و پفش بلند شد.

از این طرف هم صبح زود از خواب بیدار شد و سراغ دارا (عروسک دیانا) و باقی اسباب بازیها رو گرفت و کمی شیر خورد و تخم مرغش رو هم کامل نخورد انگار هنوز گیج و ویج بود. بعد من جاروبرقی رو آوردم 4u2ap3b.gifکه تو هال و پذیرایی رو جارو کنم دیانا هم رفت تو اتاق مامان و بابا ( که خیلی اونجا رو دوست داره) و روی تختمون دراز کشید و اینور و اونور قلت می زد. وسط کار رفتم ببینم چکار میکنه دیدم خواب خواب.www.smilehaa.org خیلی جیگر خوابیده بود دوست داشتم ازش عکس بگیرم که دلم نیومد با صدای چیلیک دوربین بیدارش کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)