دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دوست نداری بزرگ بشی؟

1390/9/6 9:32
نویسنده : مامان زینب
366 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و دو ماهگی ات هم تمام شد عزیزم و من هنوز نتوانستم تو را راضی کنم که بری دستشویی و اصلا هم دلت نمیخواد این کار را بکنی.

دکتر هولاکویی میگه که بعضی بچه ها در برابر بزرگ شدن مقاومت می کنند و چون پوشک را در رابطه با کودکی می بینند حاضر نیستند به راحتی از اون دل بکنند. وقتی به تو میگم که " دیانا داره بزرگ میشه دیگه دو سالشه" تو زود میگی " یک سالمه" یکبار هم به حالت عصبانی گفتی " یک سالمه من هنوز کوچولو ام" و خوب دیگه مشخصه که چقدر مقاومتت بالایه.

راستش کمی نگران میشم. ولی خوب می دونم که اول باید روی ذهنیت خودم کار کنم و بعد تو کمتر جبهه خواهی گرفت. راستی که هنوز خیلی کوچولویی ولی شاید چون خیلی خوب حرف میزنی و زیاد چیز می فهمی این شبهه رو در ما ایجاد کردی که ما با یک آدم بزرگ طرفیم. آره عزیزم تو حق داری هنوز خیلی کوچولویی و ما باید اینو به یاد داشته باشیم و بچگی تو رو خراب نکنیم و بذاریم دیانا جون دوران بچگی خوبی رو تجربه کنه به امید خدا. دوست دارم عشق من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملی مامانه میکاییل
23 آذر 90 7:47
آخی عزیزمممممممممم حالا برعکس من که کوچیک بودم همش دلم می خواست زودتر بزرگ بشم اما دیانا جون فهمیده تره چون همون دنیا بچه گی خیلی شیرین تره