دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

ماما پا گنده به استراحت نیاز داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1390/9/7 14:07
نویسنده : مامان زینب
377 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو هنوز خوب نشده دوباره مریض شدی همون تورم لوزه و چرکی شدن گلو دوباره ادامه داره و باز دارو و دارو و دارو و من امیدوارم که این دفعه خوب خوب بشی. 

راستش تو این هوای سرد زمستونی و حالا که کمی ترسیده شدم که تو رو ببرم بیرون خیلی تو خونه دلم گرفته دوست دارم برم قدم بزنم، تو خیابونا الکی بگردم و خوب یک کم سخته.

این روزها دیانا جونم به روش کاملا کوآلایی! به مامانش چسبیده و دائم میخواد بغل باشه  و ما بیشتر اوقاتمون به بازی می گذره .

خیلی دوستت دارم عزیزم و کمی خسته ام و نیاز به استراحت دارم باز هم دوستت دارم حتی وقتی که خیلی خسته میشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zeinab
10 آذر 90 10:49
سلام همیشه خوب باشید