دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

پرسش جدید دیانا

1390/9/6 9:05
نویسنده : مامان زینب
397 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو هفته میشه عزیز دلم که از من می پرسی " من کی ام؟" دفعه اول که اینو شنیدم جا خوردم کلی قربون صدقه ات رفتم و وقتی می خواستم جواب بدم کلی فکر کردم . باور کن عزیزم سوال سختی است. بهت میگم " تو دیانا هستی" یا " تو دختر مامان زینب و بابا ابوذر هستی" ولی آیا واقعا این جواب سوال تو میشه ؟ گاهی این سوال را چندین بار در روز می پرسی و من هم همون جوابها رو میدم یا میگم " تو یک دختر قشنگ و مهربون هستی" یا " تو یک فرشته ای که اومدی رو زمین" حرفهای عجیب غریب میزنم مگه نه؟ سوال هات داره سخت میشه و من دعا می کنم حرفی نزنم که حال تو رو بد کنم.

تازگی سوال چرایی هم می پرسی. یک روز که داشتم به صورتم کرم میزدم تو اومدی و پرسیدی که "چکار می کنی مامان؟" و من گفتم " دارم کرم میزنم" بعد تو ادامه دادی که " چرا کرم می زنی؟" تا اون روز من از زبان تو سوال چرایی نشنیده بودم عزیزم. بعد من هم جوابت رو دادم و تو رفتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
6 آذر 90 9:13
آره واقعاً بعضی وقت ها سئوالهای بچه ها خیلی سخته و آدم نمی دونه چه طوری باید جواب بده سئوالشون در حالیکه خیلی ساده به نظر می رسه ولی جواب دادن بهش مشکله، بعضی وقتها هم که انگار می خوان مچ آدمو بگیرن یه سئوالو 40 بار می پرسن و جوابها رو باهم مطابقت می دن. جالبه ها !!!
خدا حفظش کنه این فرشته کوچولورو براتون


مرسی عزیزم خدا همه بچه های ناز رو برای والدینشون نگه داره