دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

قصه شیر خوردن نی نی ما

1390/8/2 15:58
نویسنده : مامان زینب
492 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از دو ماه پیش شروع کردم به کم کردن شیر نی نی گلم. خوب اول بعد از خوردن غذا و موقع خوابیدن بهت شیر دادم بعد وعده های وسط روز رو کم کردم و فقط موقع خواب و بعد شیر قبل از خواب عصر رو هم قطع کردم و حالا فقط قبل از خواب شب و اگه نصف شبی بیدار بشی بهت شیر میدم. خیلی خوب باهاش کنار اومدی اصلا فکر نمی کردم که اینقدر راحت باشی. بعضی وقتها هم براش گریه گردی Kazi & Dora emoticonکه انگار قلب منو آتیش زدند ولی خوب دیگه چاره ای نیست باید از یک جا شروع می کردم.

اول ها وقت و بی وقت می گفتی "بریم بخوابیم مامان" یعنی که من شیر میخوام. و حالا هم وقتی شیر میخوری آنقدر ذوق زده ای که هی میری به بابایی میگی " بابا من سه بار جو جو خوردم"  و یا هر وقت که شیر می خوری میگی " مرسی مامان که شیر دادی"  و من به سختی میتونم جلوی خندمو بگیرم چون خیلی وقتها نصفه شب هم که شیر میخوری تو همون عالم خواب و بیداری میگی " مرسی مامان" یا میگی " شیر خوردم مامان سیر شدم" الهی فدات شم امیدوارم تا آخر این پروسه همینطور خوب و شاد باشی.Kazi & Dora emoticon 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamani helena
3 آبان 90 23:23
salam azizam niniye nazi dari dost dashti be ma ham sar bezan


مرسی دوست خوبم حتما
مامان سارا
4 آبان 90 15:22
سلام
قضيه شير خوردن دختر نازتو خوندم.
البته تو بقيه مطالب بيشتر عكسها رو نگاه كردم و بعد به كارهاي جالبش رسيدم. خيلي ناز و باهوشه.
خدا برات نگهش داره.


مرسی عزیزم خدا نگهدار همه بچه های ناز باشه