دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

مسافرت از دید دیانا

1391/11/28 8:16
نویسنده : مامان زینب
872 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش سفر یک روزه ای به بسطام داشتیم . می خواستیم به دیدن دوست عزیزی برویم.

مثل همیشه دیانا اسم سفر را که شنید خوشحال و خندان بود. توی راه می گفت کی به مسافرت می رسیم!!!!؟؟؟؟ خلاصه هر چه براش توضیح میدادیم باز هم او حرف خودش رو میزد و ما هم حالیمون نمی شد منظور بچه چیه.

به خانه دوست عزیزمان رسیدیم و اطراق کردیم. دیانا خیلی ناراحت رو کرد به من و گفت: چرا مسافرتمون رو نرفتیم. گفتم عزیزم الان هم اومدیم مسافرت، اومدیم یه شهر دیگه خونه دوست بابا جون و ... .

دیانا با تعجب گفت: اینجا که مسافرت نیست. مسافرت کوه داره، دریا داره، جنگل داره اینجا فقط خونه است!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:17
ای فدای اون عرفانت بشم من بایزید بسطامی کوچک!
چه نگاه قشنگی به مسافرت داری زاده ی طبیعت ِ پاک!


عزیزم... ما رو هم کشته ... نیروانای گل رو ببوس هزارتا
ستاره زمینی
29 بهمن 91 17:41
عزیزکم مسافرت به کوه دریا جنگل
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 3:12
راست گفته ديانا جون از اين خونه به اون خونه شدن كه نميشه مسافرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!


آره دیگه مسافرت یعنی دریا و جنگل و کوه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 3:12
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
الهه
8 اسفند 91 21:57
آخ که من آرزوی یه سفر بسطام و دیدن یه انسان خوب همیشه کنج دلمه!
آقای فرزین که تعریفش رو از خیلی ها شنیدم. همین آقا دوست شماست؟ که مدرسه ای دارند
زینب از این تجربه هات برام بگو لطفآ


عزیزم. این دوست عزیز ما آقای افشین منش هستند شاید با آقای فرزین هم دوستند من ایشان را نمی شناسم