دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

جهش های سه سالگی

1391/11/11 7:12
نویسنده : مامان زینب
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هفته قبل روز تولدت بود و تو دقیقا از شنبه تغییرات اساسی در رفتارت نشان دادی. استقلال!!!!!!!!!!!!

فقط می خواهی خودت کارها را انجام بدهی. موقع در آوردن لباس به اتاقت میروی و به ما می گویی : نیا!!! خودم می خواهم در بیاورم. و گاهی کلافه از اتاق بیرون می آیی در حالیکه  سرت توی لباس گیر کرده یا دستت را نمی توانی از آستین خارج کنی. وسایل بازی ات را خودت جمع می کنی و سفره خمیر بازی ات را تا می زنی آن هم با چه دقتی. و دائم می گویی خودم، خودم، خودم و خودم...

در کمک کردن تا پای گریه پیش می روی. و دائم می گویی: میخوام کمکت کنم تا خسته نشی. چند روز پیش موقع صبحانه خوردن می خواستی کمک کنی ولی همه چیز از قبل سر میز بود و من گفتم الان کاری نیست که تو کمک کنی بریم صبحانه بخوریم و تو سر میز کلی گریه کردی و ناراحت بودی و صبحانه نمی خوردی که می خواستی کمک کنی و من مانده بودم که چه کنم . چشمم به چاقوی کره روی میز افتاد که تمیز بود بعد آن را به تو دادم که "دیانا جون لطفا این رو بذار تو کمد "و تو خوشحال کمک کردی !!! و بعد صبحانه خوردی.

دیشب برای اولین بار به استخر رفتی. تجربه خوبی بود از فضا و آب خیلی خوشت آمد. البته با دوست نازنینت آتوسا رفتی ولی خیلی با هم بازی نکردین و بیشتر بساط گریه و ناراحتی و فرار از او بود ولی باز هم خوب بود.                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیروانا
11 بهمن 91 8:19
پس دیگه خیلی تولد گل دخترمون مبارک شده ماشالا. قربون اون استقلالت بشم خاله جون، خوب میکنی که دوست دری سکان زندگیت رو خودت به دست بگیری، فقط هر وقت دستت خسته شد ولش نکنیا، زودی بده دست مامان، اون همیشه هست تا خستگیات رو مرهم باشه. فدای جفتتون


عزیزم.... مرسی خاله مهربون
فاطمه و فائزه(زویشا)
13 بهمن 91 2:09
تولد و استفلالت مبارک خانوم خانوما....... آپیم بدو بیا
فاطمه و فائزه(زویشا)
13 بهمن 91 2:10
آدرسمون: www.zevisha.niniweblog.com
فروغ
17 بهمن 91 16:34
دیانای عزیز خاله... خیلی دوستدارم فرشته طلایی من
الهه
17 بهمن 91 21:02
چقدر خوبه این جهش ها! آدم سورپرایز میشه هر روز در کنار این فرشته ها ...


مرسی عزیزم آلا رو ببوس خیلی زیاد
گنجشكك اشي مشي
18 بهمن 91 14:24
تولد دياناي خواستني مبارك.روزگارش بي رنج باد.
مانلي و ماماني


مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زدید