دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

حرفهای آخر سال90

1390/12/28 6:36
نویسنده : مامان زینب
426 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیانا امروز فقط میخواهم باتو حرف بزنم با تو که در این سه سال لحظه لحظه ام را نفس کشیدم. باورت نمیشود که حتی وقتی به خواب میرفتی دلم برایت تنگ میشد.

عزیزم خیلی دوستت دارم و نمی توانم خوشحالی ام را از حضور تو در کنارم با کلمه بیان کنم. من هم یک انسانم با تمام خسته شدنها و بی حوصله گیها و ناراحتی و شادی و شور و ... هر چه که جوهره وجود آدمی است ولی باز هم خوشحالم و شاکر لحظه به لحظه با تو و ابوذر بودن.

امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی. سالی پر از برکت پر از شادی پر از سلامتی و پر از خنده برای تو و تمام بچه های ایران زمین و تمام بچه های کره زمین آرزو می کنم. امیدوارم و می خواهم که امسال هم نهایت تلاشم را برای پرورش و تعلیم و تربیت تو بکنم و از خدا میخواهم که مرا در این راه یاری دهد.

عزیزم مامان خیلی دوستت داره.

سال نو مبارک

شکلکهای جالب و متحرک آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nafasemaman
28 اسفند 90 14:00
سال نوتون مبارک باشه ایشالاه در کنار هم هزاران سال باشادی سپری کنید
مامان آرمان
28 اسفند 90 22:58
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگیم و امیدواریم سالی خوب در پیش رو داشته باشید
هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 12:57
سلام
من در این سال جدید
سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور
را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.



مرسی عزیزم