دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

چهارشنبه سوری 90

1390/12/25 6:51
نویسنده : مامان زینب
397 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیانا روزهای پایانی سال و مامان حسابی مشغول کارهای قبل از عید. هر چند که سعی کردم خونه تکونی رو زود شروع کنم ولی کارهای دیگه موند برای همین خیلی وقت نمی کنم برات بنویسم.

چهارشنبه سوری رفتیم شاندیز با دایی ها و خاله تو و عمه ها و عموی مامان بودیم. من از اول هفته تو رو برای اون شب آماده کردم برات توضیح دادم که از روی آتیش میپریم فشفشه روشن می کنیم و بچه ها ترقه میندازن که خیلی صدا داره و وقتی چیزی رو با خنده و شادی برات تعریف می کنم تو هم میخندی و منتظرش میمونی تا که روزش بیاد. و این توضیح قبل از وقوع خیلی خوب جواب میده و از ترسها و نگرانی ها کم می کنه. خلاصه که با بابایی از روی آتیش پریدی و تو بغل دایی کلی تخمه خوردی و وقتی هم تموم شد پلاستیک خالی رو به همه نشون میدادی و می گفتی چرا تخمه ها رو خوردین تموم شد.!! از ترقه ها هم زیاد نترسیدی و هی می گفتی چقدر صداش زیاده باید گوشامون رو بگیریم. در کل شب خوبی بود عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)