دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

بالرین کوچک من

1390/12/16 8:28
نویسنده : مامان زینب
518 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عاشق موسیقی و رقصی. اینقدر قشنگ خودت رو پیچ و تاب میدی که به نظر مامان زیبا ترین بالرین کوچک دنیایی. دیروز سی دی سیاوشان رو گذاشته بودم ( این سی دی منتخبی از آهنگهای تاپ قدیمی است) و تو خیلی با اون حال کردی. یه آن تو اتاق بودم که متوجه شدم تو چقدر بی سر و صدایی و اصلا دنبالم نیومدی. آروم آروم اومدم تو هال دیدم با آهنگ نمیشه قصه ما رو ... از محمد نوری داری باله می رقصی. قلبم داشت از تو سینه ام بیرون می پرید تا منو دیدی گفتی : مامان تو هم برقص. من هم شروع کردم مثل تو به رقصیدن و چقدر دو تایی با هم خوش بودیم و من مفتون رقص تو عزیزکم. وقتی خواستم یواشکی ازت فیلم بگیرم برای بابایی تو دیدی و نرقصیدی. ولی بعداز اون هم همه آهنگها رو دنبال می کردی و بعد از تموم شدن هر کدوموشون می گفتی: چقدر قشنگ بود مامان. و البته نمیذاشتی من آهنگ رو قطع کنم حتی موقع ناهار!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 16:34
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون که خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


مرسی عزیزم در اولین فرصت این کار رو میکنم
مامان آتین
20 اسفند 90 21:15
جیگرشو برم من با اون رقصیدنش
بووووس