دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

از زبان دیانا

1390/12/2 15:40
نویسنده : مامان زینب
437 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز صبح وقتی دیانا جونم از خواب بیدار میشه با هم میریم دم پنجره و من براش توضیح میدم که امروز هوا چه جوریه. امروز هوا آفتابیه خورشید خانم داره میخنده یا هوا ابریه و خورشید خانم رفته پشت ابرها قایم شده و یا برف میاد و بارون میاد و ... و بیشتر اوقات از دیانا می پرسم که به نظرش هوای فردا چه جوریه و او هم یه چیزی می گه. دیروز هم مثل همیشه رفتیم پشت پنجره. هوا آفتابی و ابری بود. یه لحظه خورشید میومد و لحظه ای بعد ابری میشد. بعد از مدتی دیدم دیانا از پنجره آسمون رو نگاه می کنه و بعد هم گفت: "مامان فکر کنم خورشید خانم میخواد ماه بده"!!! و تا عصر که بابایی اومد دیانا همین جمله رو تکرار کرد و برای بابایی هم تعریف کرد که بابا امروز خورشید خانم ماه داد.

امروز ناهار جایی دعوت بودیم. من و خاله و دیانا با هم رفتیم. وقتی ناهار تموم شد دیانا هم که خواب آلود شده بود گفت: "دیگه خستگیم دراومده، بریم خونه خوابم میاد"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nafasemaman
2 اسفند 90 16:24
خیلی دوست دارم جیگر من / خیلی بانمکی میخوام بیام بخولمت اووووووووووو
ثمین
3 اسفند 90 15:20
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم