دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

این یعنی چی مامان؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/11/17 15:20
نویسنده : مامان زینب
420 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه معنی کلمات از همیشه برات مهم تر شده وقتی یه چیزی رو نمی فهمی می پرسی و میگی این یعنی چی مامان؟ چند روز پیش داشتم ظرف می شستم و بعد تو هی می اومدی دوروبرم و من میخواستم سرگرمت کنم و گفتم بعد از اینکه ظرفهارو شستم یه چیزه جالب بهت میدم. دروغ نمی گفتم هیچ وقت بهت دروغ نمیگم یعنی تمام تلاشم رو می کنم که همه چی رو در حد تو برات  توضیح بدم و واقعیت رو بگم می خواستم چند تا چوب بستنی و با یک نوار سربی ته پرده بهت بدم که باهاشون بازی کنی که البته وقتی هم بهت دادم خیلی حال کردی و با اونها بازی کردی. خلاصه کمی گذشت حرفم رو تکرار کردی یه چیز جالب بهم میدی؟ گفتم آره عزیزم یه چیز جالب و بعد در نهایت شگفتی من پرسیدی مامان جالب یعنی چی؟ و من معنی لغت به این سادگی رو که این همه استفاده می کنم بلد نبودم نمی دونستم چی جوری برات توضیح بدم و بعد از کلی فکر کردن گفتم یه چیزی که تو عزیز دلم دوست داری ازش خوشت میاد باهاش بازی می کنی و کلی جمله های اینطوری قطار کردم ولی بعد با خودم گفتم کاش دستم رو می شستم و تو رو می بردم دم کتابخونه و یه فرهنگ لغت برمیداشتم و می گفتم عزیزم من هم درست نمی دونم بیا از تو کتاب نگاه کنیم.

یا اون روز داشتی قصه گوش می کردی که خره به پیرزن می گفت می خوام برات دوک درست کنم آخه خره خراطی می کرد و بعد تو دوباره پرسیدی دوک یعنی چی مامان؟ و من رفتم یه دونه دوک نخ آوردم و بهت گفتم مثل اینه دورش نخ می پیچند ولی دیگه توضیح اضافه ندادم که یه مدل دوک هست باهاش نخ میریسند به نظر ذهن کوچکم آمد که این همه توضیح برای تو زیاده البته خودم هم خیلی درست کارکرد دوک نخ ریسی رو نمی دونستم. ولی شاید هم اشتباه کردم و تو خیلی بهتر از خیلی ها می فهمی عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)