دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

از بی خوابی

1390/7/27 5:04
نویسنده : مامان زینب
346 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Good Morning

دیانای عزیزم چیزی که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در تو به چشم می آید همان حرفهای عجیب و غریب و جملات و کلمات بسیار به موقع و شیرینت است. چند روزی بود که عمه سحر رفته بود تهران دیشب تا اونو دیدی گفتی "تهران خوش گذشت عمه؟" و مثل همیشه ما را شگفت زده کردی.

دیروز هم که با بهار کتاب می خوندی و یک صفحه از کتاب رو باز می کردی و از خودت یک عالم کلمات عجیب و غریب در می آوردی و می خوندی و بعد هم خودت از خنده غش می کردی. الهی همیشه شاد و خوشحال باشی . این هم یک پست نصفه شبی که مامان از بی خوابی نشسته پای اینترنت و برات می نویسه امیدوارم که همیشه سالم شاد باشی و وقتی اینو می خونی از بیی خوابی پای کامپیوتر نباشی.

خیلی دوست دارم  عزیزم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدیه جووووووووون
29 مهر 90 20:50
مامان وانیا
30 مهر 90 13:44
زینب جان سلام قبل از هر حرفی اول چند تا بوس برای دختر شیرین زبونراستش با خوندن این پست یه کم تعجب کردم چون از همون روز که تصمیم گرفتم برای آموزش وانیا یه عکس ماهی پرینت گرفتم و به دیوار زدم تا فردا ش وانیا راحت اسم ماهی رو تلفظ کرد منهم کلمه ماهی رو بزرگ به رنگ قرمز پرینت گرفتم و زیر عکسش به دیوار زدم اون رو هم خوب میگفت بعد عکس و کلمه گربه رو اضافه کردم ولی با هم قاطی میکنه اول فکر کردم زود پیش رفتم ولی با مطالعه مقالات تراشه های الماس و نابغه های کوچک که یادگیری حداقل 12 کلمه رو در ماه اول کافی میدونستن سردر گم شدم البته با توجه به صحبتهای دیانا جون اینم بگم که وانیا هنوز خوب حرف نمیزنه جمله ها در حد دو کلمه ای هستند اون هم در صورت نیاز بیشتر ترجیح میده هنوز با اشاره یا گریه منظورشو برسونه به نظر شما هنوز ادامه بدم؟