دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

خودشیفته شیرین من

1390/6/30 14:25
نویسنده : مامان زینب
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم قبلا تو کتابهای روانشناسی کودک خونده بودم که بچه ها تو سن تو حسابی خودشیفته اند و فکر می کنن عالم و آدم برای آنها خلق شده است ولی تا وقتی که تو این خودشیفتگی رو نشون ندادی باور نمی کردم . اون شب که می خواستیم خونه مامان بزرگ بریم من پیشنهاد دادم که با اتوبوس بریم تا تو یک تجربه جدید داشته باشی . صندلی کنار پنجره نشسته بودیم و تو بیرون رو نگاه می کردی و دائم سوال می پرسیدی و بعد یکدفعه پرسیدی "درختها اونجا واستادن چکار می کنن مامان؟" و من داشتم فکر می کردم که چی جوابت رو بدم که خودت جواب دادی " واستادن دیانا رو نگاه می کنن" مامان فدات شه اینقدر ناز گفتی که من هم باورم شد این درخت ها هیچ کار دیگه ای ندارن جز نگاه کردن تو عزیز دلم.

 

اون روز هم که داشتی تو حیاط خونه دایی بازی می کردی و البته چقدر اونجا رو دوست داری. یک حوض گرد آبی با یک فواره وسطش و باغچه های پر از گل و چمن و تو چقدر خوب گل های اطلسی رو می شناسی و اسمشون رو می گی البته میگی "اطسی". خوب داشتم چی می گفتم ؟ کلی از جریان اصلی صحبتم دور شدم. آها داشتی به دایی می گفتی "گلها چرا اینطرف رو نگاه می کنن دایی؟" و باز خودت جواب دادی " دارن دیانا رو نگاه می کنن" و همه کلی از این حرفت خندیده بودند

 

 

http://www.emoticonswallpapers.com/emotion/cute-smiley/cute-smiley-073.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی شیما وحدیث
30 شهریور 90 15:23
سلام .چه دیانای ناز وخوشملی اینجاست .
چه حلفای خوشکلی میزنه .
آخه دیانا جون تو به این درختا چیکارداشتی ؟
مامانی دیاناجون به ماهم سربزن


حتماعزیزم مرسی
ماری
1 مهر 90 0:58
سلام خسته نباشید ادرس عکس دیانا جون که داده بودید مشکل داشت یه دونه دیگه لطف کنید ممنون
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 2:42
خوب راست میگه دیگه.....بایدم درختا و گلا دخمل به اینن نااازی و نگاه کنن.... بس که خوشگله دخمل نااازمون ما هم اپیم ...
ماري
2 مهر 90 10:33
سلام نه عكسا مشكلي نداشت نميدونم جرا ادامه مطلب ثبت نشد خواهشن يه دفه ديكه بفرستيد ممنون
nafasemaman
2 مهر 90 13:09
الاهییییی از بس ناز این دختر همه گل و درختها اینو نگاه میکنن