دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

"دوستت دارم" دل آویزترین شعر جهان

1390/6/15 20:23
نویسنده : مامان زینب
428 بازدید
اشتراک گذاری

گل من این روزها همش سلام می کنی. تا چشمت به من می افته میگی " سلام"  یا گاهی این جمله طولانی تر هم میشه " سلام، دوست دارم" .

  "سلام" و "دوستت دارم" را زیاد به کار می بری و من با هر بار سلام و دوستت دارم گفتن های تو پرواز می کنم به نظرم هیچ دوستت دارمی به این نمی رسد که کودکی به مادرش بگوید آن هم با آن زبان شیرین کودکانه. آدم را به عرش می برد.

 حالا یک داستان خنده دار میگم. اولین بار که دوستت دارم را گفتی من روی مبل نشسته بودم و کتاب می خوندم و تو با سوگولی خودت یعنی "گاوی" به بغل اومدی پیشم و گفتی "دوستت دارم" من که داشتم از هیجان می مردم بغلت کردم و بوسیدمت و گفتم " من هم خیلی دوست دارم" ولی یکدفعه تو به گاوی اشاره کردی و گفتی " گاوی رو دوست دارم" و من در حالیکه جا خورده بودم  خیلی خندیدم. تو واقعا خیلی شوخ طبعی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمان
16 شهریور 90 8:50
خیلی جلب بود.
نی نی توپولی
16 شهریور 90 8:56
دیدی با این جمله چه جوری مامان رو غافلگیر کردی
ای شیطون بلا...


تو شوک بودم خیلی خنده دار بود خودش هم میدونست کار خنده داری کرده مرسی که سر زدید