دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

شیرین زبون مامان و بابا

1390/6/7 15:20
نویسنده : مامان زینب
349 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام . خیلی وقته برات ننوشتم راستش دارم رو اون یکی وبلاگ کار می کنم و از نوشتن خاطرات تو غافل شدم. این روزها تو اینقدر شیرین زبونی که حتی وقتی می خوابی من و بابایی درباره حرفها و تکه کلام های تو میگیم و می خندیم. شیرین من این روزها تو با شیرینی زبونت زندگیمونو شیرین کردی و خودت هم اینو میدونی و دائم سعی می کنی چیزهایی بگی که ما رو بخندونی و به قول خاله انسی یک کمی شوخ طبعی و این خصلت خیلی خوبیه که امیدوارم در آینده هم همراهت باشه.

 

مثلا هر وقت میریم بیرون تو دائم می پرسی " با دیانا کجا میریم؟" یا گاهی خودتو حسابی تحویل می گیری و میگی " با دیانا جون کجا میریم؟" این جمله رو اینقدر ناز میگی که همیشه باعث میشه من هزار بار قربون صدقه ات بشم. یا وقتی می افتی میگی " داغون شدم" یا " کله پا شدم" و البته خیلی کم پیش میاد که دیانا جونم وقتی می افته ناراحتی کنه و بیشتر اوقات وقتی می برمت حمام می بینم که و دست و پات زخمیه ولی تو گریه و ناراحتی نکردی که من متوجه بشم و بابا ابوذر دائم سعی داره به تو یاد بده که وقتی می افتی لااقل بگی " آخ".

 خیلی از شعرها و کتابهایی که برات خوندم یاد داری و وقتی برات میخونم تو هم ادامشو میگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرمان
7 شهریور 90 23:50
سلام به دیانای شیرین زبون یا بهتر بگم بلبل زبون.بچه ها از زمانی که اولین کلماتشون را میگن تا مدتها حرف زدنشون تازگی داره و هر روز که دامنه لغاتشون بزرگتر میشه شیرینتر و خواستنی تر میشن.



سلام مرسی خاله جون که این همه به من لطف داری. خیلی دوستتون دارم
مامان آرمان
9 شهریور 90 14:52
سلام عزیزان.
عیدتون مبارک



عید شما هم همیشه مبارک باشه مرسی که سر می زنی
nafasemaman
9 شهریور 90 19:16
ماشالاه ماشالاه هزار ماشالاه به این خانومی که دارید بووووووووووووووووس مامانش اسپند یادت نره


قربونت بشم مرسی عزیزم
سمیه: مامان مسیح
9 شهریور 90 21:15
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

عیدتون مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک