دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

حاضر جوابی!!

1392/1/31 14:57
نویسنده : مامان زینب
1,857 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا و مامان مشغول بازی هستند. دیانا خیلی لوس بازی حرف می زنه

مامان: وقتی اینجوری حرف می زنی من نمی شنوم چی میگی عزیزم

دیانا یک نگاه عاقل اندر سفیه به مامان می کنه و زل می زنه توی چشماش و بهش میگه: من با تو حرف نزدم.... من با خودم حرف می زدم مامان.!!!!!!!!

.

.

.

جزوه های مامان روی میز بود و دیانا هم قیچی به دست دور و بر میز می گشت و کاغذهاشو می برید و بعد مامان دید که ته یکی از ورقهاش قیچی شده.

مامان: دیانا لطفا کاغذهای مامان رو قیچی نکن

دیانا با تعجب به مامان نگاه می کنه: مامان من کاغذهای تو رو قیچی نکردم ... مگه تو دیدی که من قیچی کردم؟ چرا میگی من قیچی کردم؟ من به کاغذهای تو دست نزدم و ...

مامان توی دلش: آخه پس کی قیچی کرده ؟؟!!! شاید خودم ... فراموش کردم

یک مثل قدیمی هست که میگه " اموالت رو پنهان کن ولی همسایه ات رو دزد نکن"...حالا ...یه همچی چیزی دیگه!!

.

.

.

دیانا: مامان این لباس رو بپوشم

مامان (وقتی که حرفش رو بر اساس یک ذهنیت می زنه نه بر اساس واقعیت لحظه حال): نه عزیزم اون مال بیرونه

دیانا عمیق به چشمای مامان نگاه می کنه: من دوست دارم این رو بپوشم ... الان می پوشم ... پوشیدم

مامان:!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر خوب بود اون پادشاه تو کتاب شازده کوچولو که فرمانهای بی ربط نمیداد و از همه مهمتر فرمانهاش رو با میل رعیتش هماهنگ می کرد.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

انسیه
2 اردیبهشت 92 12:23
عزیزم بیاالان بزن بازمیشه وبلاگ دیگم اولین گزینه لینکامهدیاناجونم ببوس
arnika
2 اردیبهشت 92 14:09
سلام
مثل می گه: مالتو بچسب همسایه تو دزد نکن
در مورد لباس پوشیدن بچه ها توی خونه یا حتی بیرون فکر می کنم بهترین راه همونیه که گفتی:
اجازه بدیم هر جی که خودشون دوست دارن بپوشن. اینطوری احترام خودمون هم حفظ می شه )
در مورد آرنیکا که من بعد از مدت کمی که بهش اجازه دادم خودش انتخاب کنه خیلی زود از من من دست کشید. اما هنوز در مورد اینکه خودش باید لباساشو بپوشه و در بیاره پافشاری می کنه که البته من هم خیلی استقبال می کنم. چون اینطوری حداقل یک ربع مشغوله با خودش

آره عزیزم من هم باهات موافقم.... مرسی از راهنمایی ات
الهه
6 اردیبهشت 92 19:13
یه عالمه بووووووووووووووووس برای خودت و دیانای عزیزم


خودت و آلای عزیز رو ببوس از طرف من و دیانا عزیزم
مـــــــــــلی
8 اردیبهشت 92 10:02
عزیزمممممممممممم
چقدر دلم براتون تنگ شده بود ببخشید از این همه تاخیر
من وبلاگم عوض شده این آدرسشه :
2noghteh.niniweblog.com
امان از بچه های این دور و زمونه میکی ما هم می خواد حرف حرفه خودش باشه همچین دادی می کشه وقتی خلافه میلش باشه اما من کوتاه نمیام مادر بودن خیلی سخت تر از اون چیزیه که فکر می کردم
شاید هم مادر این دور و زمونه بودن سخته بچه های باهوش الان رفتارهای هوشیار می خواند

ملی جون خیلی خوشحال شدم از اینکه بهمون سر زدی حتما میام وبت
محبوبه
11 اردیبهشت 92 10:12
حضرت فاطمه (س) می فرمایند : هر کس عبادت خالص خود را به سوی خدا بالا بفرستد، خداوند بالاترین مصلحت را برایش می فرستد.