دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

فرهنگستان دیانایی

1392/2/11 22:23
نویسنده : مامان زینب
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اگر بخواهم کل کلمات خود ساخته دیانا را که فی البداهه بر زبان شیرینش جاری می شود، بنویسم باور کنید از مرز صدها کلمه می گذرد. بیشترشان را نمی فهمم حتی گاهی نمی توانم تکرار کنم و باز بیشترشان را خودش هم زود فراموش می کند و اما بعضی از آنها در ذهن من مادر حک می شود از بس که جالب و شیرین است و البته باز هم از دید مامان زینب!!!!!!!!

دیانا سخت مشغول بستن بند لباس مامان به دور کمرش است. چندین گره داده و پیچ در پیچش کرده ...می گوید: " چه پیچ مال شد"!!!!!!!!!!!!

بعضی شبها حافظی، خیامی، بوستان و گلستانی و یا اشعار فروغ را با صدای بلند در خانه می خوانم و دیانا مشتاقانه به کنارم می نشیند و البته قبل از نشستن به سراغ کتابخانه کوچکمان می رود و کتاب حافظ کوچکی را بر می دارد و او هم برایم می خواند البته نوبتی!!!!!!!

دارم سبزی پاک می کنم و دخترک مو طلا خسته شده و دور و بر من می چرخد ناگهان چشمش به کتابخانه می افتد و می گوید: " مامان دوست داری برات فروغستان بخونم؟"!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

arnika
16 اردیبهشت 92 18:32
مامان زینب این فروغستان رو چا‍ کنین همه ازش استفاده کنیم
خیلی بامزه است


آره عزیزم .... مرسی