دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

اندر احوالات سه سالگی

1391/11/30 16:06
نویسنده : مامان زینب
878 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها با رفتارهای بسیار متفاوتی نسبت به دو هفته قبل و حتی هفته قبل مواجه می شوم که نمی دانم چه برخوردی باید بکنم. لجبازی به معنای واقعی کلمه!!!

احساس می کنم تعداد کلمات نکن، بشین، دست نزن و ... در جمله هایم سر به فلک کشیده و خودم از این بابت خیلی ناراحتم . علتش هم این است که با یکسری رفتارهای کاملا متفاوت از قبل روبرو شده ام که نمی دانم باید چه کنم. نیاز به راهنمایی و مطالعه بیشتر دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فروغ
30 بهمن 91 16:53
زینب جان از بارزترین ویژگی های 3 سالگی همین لجبازی بچه ها ست که به حداعلای خودش میرسه...میدونم خیلیییییی سخته... ولی چاره ای جز صبور بودن نداری باید فقط باهاش مدارا کنی تا این مرحله رو هم به خوبی مراحل قبلی بگذرونی...موفق باشی دوستم


مرسی گلم. آره باید تمرین مدارا کنم
مامان نیروانا
6 اسفند 91 8:15
همدردیم عزیزم،
حس میکنم اون لجباز شده و من جیغ جیغو


پس خیلی هم تنها نیستم
الهه
8 اسفند 91 21:50
واااای زینب من یه چند روزی حالم از این نکن گفتن های خودم بد بوووووود شدیــــــــــد!
همش فک می کردم تو کل زندگی آلا به اندازه اون چند روز بهش نکن نگفتم!!!
تازه آلا به این حد لجبازی سه سالگی نرسیده هنوز. اما یه کم دنبال استقلاله و مثل چند هفته پیشش که من هر چی می گفتم قبول می کرد و من به خودم می بالیدم از این تربیت منطقی که باهاش داشتم نبود! داشتم خل می شدم از ناراحتی.
کم کم من پذیرفتم آلای جدیدِ مستقل تر رو و نکن هام خیلی کم شد. سعی می کنم خیلی وقتا نگم که ضایع نشم وقتی توجهی بهم نمی کنه هههههه
فک کن! اما هنوز روی خط قرمزام وایسادم و یک قدم عقب نشینی نکردم. آلا هم کم کم می فهمه کجا من عقب میرم و کجا اون باید بره!


آره عزیزم دقیقا مثل تو من هم به این نتیجه رسیدم که خودم باید تغییر کنم نه اون ... ولی هنوز کلی کار دارم موفق باشیم!!!!!!!!!!!!!