دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

قشنگترین عکس خانوادگی

1391/10/11 7:08
نویسنده : مامان زینب
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد من است. چند شب پیش وقتی کادوی بابا ابوذر رو بهت نشون دادم و گفتم دیانا جون این رو بابا برای من خریده کادو تولدمه. تو فی البداهه گفتی : آخ ... من میخواستم برات نقاشی بکشم یادم شده!!!!!!!!!!! من به بابا نگاه کردم که یعنی تو بهش گفتی. او هم با اشاره گفت اصلا خبر نداره.

عزیز دلم بعد یک ورق کاغذ گرفتی و شروع کردی به کشیدن و دو روز روی نقاشی قشنگت کار کردی و بعد قشنگترین عکس خانوادگی مون رو کشیدی.


از سمت راست بابایی بعد خودت و بعد من. بابا رو تا تونستی قد بلند کشیدی و برای من هم موهایی قد کمون!!!! هر چند که تازگی موهایم را کوتاه کردم ولی برای تو مامان با موی بلند معنی میده.

بعد هم چهار تا گل با چمن زیرش و پایین هم یک کیک تولد شکلاتی با گل های قرمز و شمع های آبی و یک آسمان و خورشید.

بهت می گم دیانا جون چرا ما یه چشم داریم؟ گفتی: آخه صورتها رو کوچیک کشیدم جا نمیشه.

 عزیزم برای این همه مهربونی ازت ممنونم. خیلی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 9:40
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان نیایش
11 دی 91 10:12
به به چه نقاشی قشنگیییییییی پر از احساسات پاک وزیبا. تولدت مبارک مامان زینب.امیدوام همیشه در کنار هم شاد وسلامت باشید


متشکرم عزیزم برای خانواده عزیز شما هم آرزوی سعادت و سلامتی می کنم
فروغ
11 دی 91 15:51
عزیزم چقدر نقاشیش نازه
الهی همتون همیشه شادد باشید.


مرسی دوستم
مامان ساجده
12 دی 91 0:07
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
ویدا
12 دی 91 1:03
ای جونم دیانا!
تولدت مبارک زینب جون!


مرسی عزیزم
الهه
13 دی 91 11:11
تولدت مبارک دوست عزیزم
دختر مهربون و با احساست رو ببووووس


مرسی عزیزم
فروغ
15 دی 91 16:06
امروز اتوسا رفته کتاب لاکی دیانا رو اورده میگه مادر میخوام برای تولد دیانا اینو بهش بدم بگم "دوستم تولد مبارک" بعدش دیانا خیلی خوشحال بشه بگه" مرسی دوستم من این کتابو نمیخوام باشه واسه خودت"
عاشق این کتاب لاکی شده هر روز 500 بار باید بخونمش.


الهی فداش شم... ولی بچه م یه کم اشتباه حدس زده چون دیانا اینقدر این کتاب رو دوست داره که فکر نکنم بگه واسه خودت... عزیزم خیلی بامزه بود هر بچه ایکه این کتاب لاکی رو میخونه عاشقش میشه ... رفتم براشون بخرم تموم شده بود
مامان نيروانا
19 دی 91 7:32
دير بهت رسيدم زينب جون، منو ببخش.
تولدت مبارك دي ماهي خانوم عزيزم
چه كادوي نابي گرفتي از عشقت، عاليه عالي. منم دلم خواست. الهي محفل سه نفره ي خونوادگيتون هميشه گرم و سرشار از عشق باشه، درست مثل همين عكس خونوادگي جانانه. ببوس موطلام رو


قربونت عزیزم مرسی که اینقدر مهربونی. نیروانای گل رو هزار بار ببوس
ملی
22 دی 91 0:54
عزیزممممممممم
خیلی قشنگه چند دقیقه است دارم نگاهه نقاشیش می کنم چه کادوی خوبی گرفتی قابش کن


مرسی عزیزم آره خودم هم خیلی خوشحالم
گلبرگ
23 دی 91 11:43
عالییییییییییییییییییی
مامان دخترم 88
29 اردیبهشت 92 18:10
دیدی نقاشی کودکمان چه روحی دارد ، انگار زنده ست
روزهای آبنباتی
15 مهر 92 9:08