دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا به روایت دوربین

1391/10/6 8:08
نویسنده : مامان زینب
809 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا در لباس مامان زینب

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دیانا جونم خودش رو برای شب یلدا خوشگل کرده بود 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نمیدونم چرا این عکس رو خیلی دوست دارم هر وقت نگاش می کنم دلم ضعف میکنه براش باورتون می  شه تا حالا این عکس رو چند بار بوسیدم؟

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پیور گرل
6 دی 91 8:33
طراحی تقویم با عکس کودک دلبندتان اگر مایل هستید تقویمی خاص و زیبا داشته باشید به ما بگویید تا در اسرع وقت برایتان طراحی کنیم
مامان نیروانا
7 دی 91 8:31
عکس اولی رو که دیدم غش کردم، دومیه ضعف کردم و این آخریه ... حق داری خب اینهمه ماچش بکنی مامانی :


مرسی گلم خوب و خوش و سلامت و شاد باشین نیروانا جون رو خیلی ببوس از طرف من و دیانا
سپهری
9 دی 91 14:44
ای جونم عکس اولش خیلی بامزه شده بود دیگه شروع شد تمام لباساتون رو یک بار می پوشه میندازه کنار اتاق


مرسی عزیزم که سر میزنی .... آره بابا خیلی وقته شروع شده
moones
10 دی 91 15:36
خیلی نازه دیانا..