دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

حرفهایی از جنس دیانا

1391/10/16 15:21
نویسنده : مامان زینب
842 بازدید
اشتراک گذاری

داره با دوستاش بازی می کنه سر یه اسباب بازی سوگولی حرفشون میشه. خلاصه هر طور هست عروسکش رو میگیره و میدوه طرف من که : مامان بیا اینو گمش کن!!!!!!!!!!!!!

این روزها حسابی زده تو خط نقاشی و گاهی که نمی تونم حرف نزنم می پرسم دیانا جون این چیه کشیدی؟ میگه؟ این یه چیزیه که شما نمیدونی مامان باید اسمش رو بنویسم تا بفهمی چیه!!!!!!!!!!!! بعد کنارش اسمش رو مینویسه و میگه تونستی بخونی؟ و من مثل ... میگم نه.!! و بعد خودش اون اسم رو میخونه نمی فهمم به کدوم زبون داره حرف میزنه . البته صد در صد دیانایی صحبت میکنه ... خدایا من چقدر کم می فهمم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهین
18 دی 91 9:51
خدایا این دختر شما چقدر شیرینه! اسفندش کنید


مرسی خاله مهربون
مامان نيروانا
19 دی 91 7:35
قربون ادبياتش بشم من
مسلماً سر در آوردن از خط و زبان ديانايي نياز به آموزش و طي مدارج داره ماماني. يه كلاسي چيزي ديدي منم ثبت نام كن با هم بريم بلكه بفهميم اينا چي ميگن [hr
فکر کنم کلاس رو خودشون باید بذارن عزیزم هر دو تا مون میریم با هم فکر کن... یه کلاس که دیانا و نیروانا معلمش باشن.... دلم ضعف کرد
فروغ
21 دی 91 14:38
وای زینب چه تست سختی؟؟؟ اینکه نوشته های دیانا رو بخونی خیلی سخته ادم گیج میمونه که چی بگه...خدا کمکت کنه تا از این امتحان سربللند بیای بیرون


واقعا سخته ها!!!!!!!!!!!!!!!111