دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

تولد باران

1391/6/3 15:18
نویسنده : مامان زینب
915 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا دیگه نمی تونست صبر کنه. لباس پوشیده و آراسته دم در حاضر بود و این زمانی بود که هنوز نیم ساعت به حرکت باقی مونده بود. هر جور بود سرش رو بند کردیم.

در بازیهای خیالی اش هزار بار به باران و اتوسا زنگ زد. مکالماتش از این قرار بود: " باران تو عروسک داری؟" ،" باران کی تولدت میشه" ،" آتوسا کفش مشکی می پوشی؟" ( این کفش مشکی خود داستانی است بامزه و شنیدنی)،" آتوسا میای تولد با هم بازی کنیم؟"، " آتوسا تو هم لباس سفید مشکی می پوشی؟" ، " اسباب بازیهاتو میدی من بازی کنم " و ...

خلاصه رفتیم تولد باران دوست خوب دیانا. مثل فرشته ها شده بود با اون لباس قرمز و کفشهای خوشگلش. طبق معمول از هیچی نمی گذشت و چند تا بادکنک دستش گرفته بود و راه می رفت و به کسی نمیداد (عزیزم خیلی ژست بامز های داشت). دیانا هم خوشحال بود از صندلی کوچک آبی رنگی که اونجا بود و می تونست رویش بشینه.

 

آتوسا هم اومد با مامان فروغ . خلاصه بچه ها خیلی خوشحال بودند از اون جمع شلوغ پر بچه لذت می بردند و خاله آزی هم که حسابی زحمت کشیده بود و کلی بهشون حال داد.

 

باران عزیز تولدت امروز و هر روز مبارک. همیشه شاد و پر انرژی باشی. خیلی دوست داریم هم تو رو و هم مامان مهربونت رو.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
3 شهریور 91 17:01
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
ستاره زمینی
5 شهریور 91 13:55
مبارک باشه تولد باران جون.


مرسی عزیزم