دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

شکوفه، یک دوست خیالی

1391/5/5 8:35
نویسنده : مامان زینب
482 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا برای هر چیزی اسمی میگذارد حتی اگر آن کس یا وسیله اسم مشخصی داشته باشد. و این از طرف همه پذیرفته شده است و گاهی ما هم با همان اسمهای دیانایی آنها را صدا میزنیم. مثلا آینه روی دوچرخه را به نام "بیگ وِن" می شناسیم و یا خودش را الماس مینامد و خیلی وقتها که دیانا صدایش می کنیم می گوید من "الماسم"، دیانا نیستم. یا خیلی قبل تر دو تا دوست خیالی داشت به نام "آنگلی جان" و "آنگلی نجان"!!! خوب دیگه معلومه هر کدوم از عروسکها هم اسم مخصوص به خودشون رو دارن که اگه جابجا هم بگی دیانا کوتاه نمیاد و میخواد بهت بفهمونه که نه اسمش اینه!!

خیلی وقتها با هم آواز می خونیم. گاهی نوبتی و گاهی با هم . یکی من می خونم و یکی دیانا. دو سه هفته پیش ترانه زیبای "شکوفه می رقصد از باد بهاری..." رو براش می خوندم و از اون روز به بعد دوست تلفنی خیالی دیانا شده شکوفه و گل و گلبرگ و گلنار و ... و البته شکوفه در راس قرار دارد. روزی هزار بار با شکوفه حرف میزند و بعد من و بابا ابوذر باید با شکوفه صحبت کنیم. جالب اینجاست که وقتی دیانا گزارش کارهای شکوفه را میدهد خود خود دیانا است. گزارش تمام کارهای آن روزش را میدهد و شکوفه هم از همان چیزهایی که دیانا دوست داشت میخواهد و از چیزهایی که دیانا را ناراحت کرد، ناراحت می شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sepehri
5 مرداد 91 12:12
خدای من چه دنیایی دارن این بچه ها


دنیایی به بزرگی یک دنیا!!!!!!!!!!
ستاره زمینی
5 مرداد 91 17:54
اخی عزیزم خیالبافی هم دنیایی داره واسه شما بچه ها دنیای قشنگی دارید همتون مثل همین گلهای زیبا.


خیلی زیبا خیلی
ملی مامان میکاییل
11 مرداد 91 23:39
اتفاقا دکتر هلاکویی هم بحثی در مورد دنیای خیالی بچه ها داره که معمولا تا 5 سالگی یا بیشتر ادامه داره درگوشی بهت بگم منم که بچه بودم همبازی هام همه خیالی بودن خودم یه مامان بودم ده دوازده تا بچه داشتم که همیشه با بچه هام بازی می کردم


خوب مامان ملی حالا هم همون تعداد بچه رو میخوای؟ تا باهاشون بازی کنی؟