دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانای نازنین من

1391/4/26 13:26
نویسنده : مامان زینب
494 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت می خواهیم شام و ناهار بخوریم... دیانا جیش داره.

هر وقت می خوای دو کلمه حرف مهم با یکی بزنی ... دیانا جیش داره.

هر وقت مهمونمون می خواد بره... دیانا دلش درد می کنه.

هر وقت می خوایم بریم بیرون ... دیانا خوابش میاد ( بعد هم هنوز ما لباس نپوشیدیم او کفشهاش رو هم پوشیده دم در منتظره!!!!)

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بازی قایم موشک از اون بازیهایی است که دیانا خیلی دوست داره. نوبت من میشه چشم میذارم دیانا قایم میشه. هنوز دنبالش نگشتم خودش رو میرسونه به من. بهش می گم تو نباید بیای بیرون تا من پیدات کنم. میگه : دوست دارم خودم پیدا بشم. گاهی پشتش رو می کنه به من و مثلا قایم شده. همین که خودش کسی رو نبینه قبوله. گاهی هم دراز می کشه و متکای معروفش رو میذاره روی خودش و یه چیزی هم میاندازه رو صورتش تا کسی رو نبینه!!! و اینطوری قایم میشه.

جدیدا یک توپ کوچولو برمیداره و به حساب خودش قایمش می کنه تا من پیداش کنم و البته همه این اتفاق ها جلو چشمم می افته و بعد خودش می گه حالا نوبت منه که پیداش کنم. من هم فکر کردم باید من توپ رو قایم کنم ولی بعد دیدم که نه خودش به همون سبک همیشگی توپ رو قایم کرد و بعد هم هی با خودش می گفت: کو توپ؟ کجاست؟ و بعد هم که معلومه ... پیداش می کنه خوشحال و خندون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sepehri
27 تیر 91 11:54
دیانا !مامان پای وبلاگ میشینه هم جیش داری؟
یاسین
27 تیر 91 15:17
دیانای عزیز تو چقدر خوشگل و ماهی عزیزم. یه بوس گنده
من مامان یاسینم امروز با وبت اشنا شدم با اجازه لینکت میکنم به من سر بزن


مرسی خاله مهربون
nafasemaman
27 تیر 91 20:30
خدا حفظش کنه ... ایشالاه همیشه همینطور شادو شنگول باشه ...

واسه منم دعا کنید . . . هنوز منتظر نینی هستیم


امیدوارم خیر خدا با خواست تو دوست عزیز در یک راستا باشد و به آرزویت برسی. مرسی از دعای خوبت
مامان الهه
31 تیر 91 0:25
تا چند سالگی میخواین براش وبلاگ بسازین


به این فکر نکردم
الهه
31 تیر 91 19:42
عزیـــــزم این که خودش توپ رو قایم می کنه آخرشه! بچه ها به روش خودشون بازی می کنند و اینه که هر کودکی رو خاص می کنه


باید باشی و ببینی چه جوری از خنده روده بر می شه وقتی که توپ رو پیدا می کنه
ستاره زمینی
5 مرداد 91 18:02