دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

یک دوست اینترنتی

1391/4/28 7:52
نویسنده : مامان زینب
994 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیروز موفق شدیم با یک دوست اینترنتی قرار بذاریم. فروغ عزیز و دختر خوشگلش آتوسا. از صبح حسابی دیانا رو برای رفتن به پارک و آشنایی با یک دوست جدید آماده کرده بودم. ولی وقتی رسیدیم پارک دیدیم که زمین بازی همچنان خراب است و خوب دیانا اصلا راضی نمی شد و حسابی حالش گرفته شد. دخترم میخواست تاب بازی کنه و چون پارک کوچک روبروی خانه تاب نداره بهش وعده تاب بازی تو پارک ملت رو داده بودم که اون هم نشد. خلاصه دیانا که کلی گریه کرد. کمی با دوستش ذرت خورد ولی خیلی بهش نزدیک نمی شد. شروع بدی نبود و امیدوارم که این رابطه تداوم داشته باشه و اونها با هم دوستان خوبی بشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان سنا (آسمانه)
3 مرداد 91 2:39
آقا من این وبلاگتونو بیشتر دوست دارم، شاید چون عکس فرشته تون بیشتر توش هست،
فروغ جان سلام از راه دور ما رو هم پذیرا باششششششش


معلومه که همه فرشته ها رو بیشتر دوست دارن عزیزم!!!!!!!!! فرشته گلت رو ببوس
فروغ
15 مرداد 91 18:06
وای چه پست خوبی..من و اتوسا معروف شدیم خودمون خبر نداریم
دلم براتون تنگ شده به امید دیدار هرچه زودتر


ما هم خیلی دوست داریم زودتر ببینیمتون