دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

نمی خوام عروس بشم

1391/4/20 8:56
نویسنده : مامان زینب
566 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب پیش رفتیم عروسی. مثل همیشه دیانا خوشحال و بی صبر برای دیدن عروس و رقصیدن و بودن در کنار آدمهایی که دوستشان دارد.

بالاخره عروس و داماد وارد شدند و بعد هم مشغول رقصیدن شدند و دیانا محو تماشای آنها ... لحظاتی بعد دیدم دارد در میان آن همهمه چیزی در گوشم زمزمه می کند. دقیق تر گوش سپردم ، دخترم می گفت : نمی خوام عروس بشم. الهی من فدات شم عزیزم این جمله را تا آخر شب چند بار تکرار کرد. دلیلش را نمی دانم ولی موقع گفتن این جمله خیلی متفکر و گرفته بود.

 مامان همیشه دوستت داره عزیزم حتی لحظه هایی که یادش میشه اینو یادآوری کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sepehri
20 تیر 91 12:17
الهی شاید از شلوغی ترسیده


فکر نمی کنم چون خیلی اونجا رو دوست داشت و حرفی از رفتن نمی زد
مامان زهرا
20 تیر 91 16:09
با سلام از راهنمایتون بابت تهیه ی دی وی دی بارنی خیلی ممنونم . دختر خیلی نازی دارید . خدا براتون نگهش داره . من با افتخار شما را در وبلاگ زهرا لینک کردم . خوشحال می شوم اگر به وبلاگ زهرا سر بزنید و نظر دهید . با سپاس فراوان.


موفق باشی عزیزم
ستاره زمینی
21 تیر 91 14:04
اخی عزیزم عجب افکار عجیبی دارند این بچه ها.


دقیقا!!!!!!!!!!!!!!!!11
مامان گیسو جون
25 تیر 91 1:02
وای مردم از خنده
خدا حفظت کنه دیانای نازم
همیشه به شادی دوستم


مرسی دوستم
مامان نیره
25 تیر 91 11:11
الهی چه فکرایی در ضمن تبریک



مرسی عزیزم
sepehri
26 تیر 91 10:43
salam shoma az khanum molame bandari khabari nadarin


نه دوست عزیز من هم نگرانش شدم