دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

اتاق من

1391/4/11 8:17
نویسنده : مامان زینب
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق من یک کتابخانه کوچولو داره اندازه خودم

اینجا هم روزنامه دیواری من که می تونیم هر چی دلم بخواد بنویسم و بکشم

من کره زمین رو دوست دارم

هیچ بازیی توپ بازی نمیشه، من عاشق این وان کوچک پر از توپم

جایگاه خاله بازی من

بابایی برام یه گاری ساخته تا عروسکهامو ببرم گردش

من خودم لباسهامو میذارم تو کمدم

من هیچ جایی رو به اندازه تخت خوابم دوست ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ستاره زمینی
11 تیر 91 10:42
عزیزم چه اتاق خواب زیبایی دست بابایی درد نکنه عجب گاری خوشگلی ساخته.


مرسی عزیزم
مامان یاشار
11 تیر 91 13:42
چه دخمل خوشگلی پیدا کردیم. چه باسلیقه و مرتب خدا حفظش کنه


خدا همه نی نی ها رو برای والدینشون حفظ کنه
sepehri
11 تیر 91 15:11
اینا همه مربوط میشن به مامان که دختری به این ماهی بزرگ کرده.
مانلی
12 تیر 91 16:11
زنده باشه دخترت گلت و غمش و نبینی .فکر نمیکنم بهتر از این دعایی باشه که ادم در حق هم نوع خودش بکنه


مرسی عزیزم از دعای خیلی خیلی خوبت
مامان زینب
12 تیر 91 16:59
ای ژوووووووووووونممممم
خوشم اومدااا
یعنی خوشم میاد که با خوشی دخترت خوشی عییین خودم


قربونت
مامان فاطمه زهرا
12 تیر 91 18:02
سلام یه اتاق متفاوت جالب بود مامان متفاوت...


مرسی عزیزم
مامان رها
13 تیر 91 9:40
وای خدای من چه جالب عاشق اون روزنامه دیواریتم


مرسی خاله جون
سحر مامان امیر
14 تیر 91 16:37
وای نازی عجب اتاق جیگری و چه دخمل نازی

حسابی لذت بردم بخصوص از اون روزنامه دیواریه رفتم تو کارش
گاریتون هم واقعا معرکه اس دست اقای پدر درد نکنه


مرسی سحر جون. امیر خوشگل رو ببوس از طرف ما
نیلوفرآبی
15 تیر 91 14:02
خیلی خوب بود خوش به حال دیانا جون که مامانش بیشتر از اینکه به فکر چیزای جانبی باشه که شاید به هیچ دردی نخوره به فکر این بوده که نیازهای روحی دخترش رو پاسخ بده و استعدادهاشو شکوفا کنه
به نظر من که شما باشد تو مسابقه برنده شید .
آفرین


مرسی عزیزم از لطفت
ملی مامان میکاییل
15 تیر 91 16:19
به به چه اتاقی
بازم دیانا با بالش راه راه


بله دیگه بالشت راه راه همه جا همیشه
مامان نيروانا
17 تیر 91 7:27
عزيزم سلام. به تو و روي ماه دخترت درود. چه اتاق منظمي داره گل دختر. آفرين. مرسي كه بهم سر زدي و براي اتاق نيروانام كامنت گذاشتي. گوشزدِ بجات باعث شد سايز عكسها رو يه درجه بزرگتر كنم. ميدوني خيلي وقت كم داشتم وگرنه فكر بهتري بحالشون ميكردم. خيلي لطف كردي. حالا اگه رسيدي بيا ببين هيچي ازش درمياد؟


خوب و خوش باشی عزیزم حتما میام
ستاره زمینی
17 تیر 91 15:33
مامان زهرا
19 تیر 91 12:15
تبریک واسه برنده شدنتون
توی مسابقه اتاق نی نی من


مرسی عزیزم
مامان هوراد
19 تیر 91 16:25
سلام گلم تبریک می گم چه اتاق قشنگی دست مامان وبابا درد نکنه چه باسلیقه و زیبا
بوس بوس


مرسی عزیزم
مامان یکتا
20 تیر 91 8:49
سلام عزیزم تبریک عرض می کنم


متشکرم دوست عزیز
مامان مانی
21 تیر 91 11:33
مبارکه عزیزم .....


مرسی همچنین به شما تبریک می گویم
ستاره زمینی
5 مرداد 91 18:03
چرا پیش ما نمیاییی.
تک خاله کوثر جونی
10 مرداد 91 22:39
تبریک میگم!

وبلاگ خواهر زاده ی من : کوثر

Kowsar.niniweblog.com که در لبخند یک فرشته برنده شده


مرسی عزیزم