دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

خورشیدی درون تو

1391/4/8 16:30
نویسنده : مامان زینب
456 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از اون روزهای گرم تیر ماه بود که از همون اول صبح خودش رو نشون داد. روی مبل کنار هم نشسته بودیم و من می خواستم یک برنامه تلویزیون رو ببینم. بلوزت رو داده بودی بالا و سرت رو گذاشته بودی رو پای من و هی دلت رو ماساژ میدادی. بعد رو کردی به من و گفتی : مامان پرده رو بکش تو دلم آفتاب افتاده خیلی گرمه. نگاه کردمت، هیچ نوری از خورشید عالم تاب روی تو نبود. دست زدم به دلت داغه داغ بود، دمای بدنت بالا بود. می دونستم که گرمایی ولی نه اینقدر. الهی فدات شم که خورشید وجودت تو رو اینقدر گرم کرده بود و خودت می گفتی آفتاب تو دلم تابیده... شاید همون شبکه خورشیده یا به عبارتی چاکراه سوم همه آدمها.

 چقدر شما بچه ها چیزی بلدین و انگار ما آدم بزرگها که همه اینها رو فراموش کردیم و از این کلاس به اون کلاس دنبال یاد گرفتن دانسته های قبلی مون هستیم، اینها رو از شما می گیریم. شاید بهتر باشه هر روز به خودمون یادآوری کنیم که : بچه ها همه چی می دونن لطفا ازشون نگیرین!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم--------❤
8 تیر 91 17:27
مامان باربد
9 تیر 91 4:22
سلام مامان زینب باربد توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدین تا 13 وقت دارین آدرس sheklak_mohammad.niniweblog.com
sepehri
9 تیر 91 7:15
چقد معصوم.
ملی مامان میکاییل
9 تیر 91 23:23

به نظرت ماها بزرگ می شیم یا کوچیک !!!


حداقل از لحاظ هیکل و قد و قواره بزرگ میشیم اما عقل و دلمون رو نمی دونم راستش شک دارم ........
ستاره زمینی
10 تیر 91 21:47