دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

شیرین زبون زرنگ

1391/4/5 15:01
نویسنده : مامان زینب
461 بازدید
اشتراک گذاری

داره نقاشی می کشه بهش میگم یه گل برای بابا بکش عصر که اومد بهش نشون بده خوشحال بشه. یک گل کوچولو میکشه و بعد میگه مامان این مال تو. دوست دارم برای تو بکشم. ازش تشکر می کنم و قربون صدقه اش میرم. بعد یک گل بزرگتر رو که قبلا با همکاری هم کشیدیم نشون میده و میگه این مال بابا. میگم این بزرگتره مال من کوچکتر ( فقط مقایسه بود بدون هیچ ناراحتیی) . میگه اگه گلت رو آب بدی بزرگ میشه و بعد چند تا خط آبی دور و بر گل می کشه و میگه آبش دادم بزرگ میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نيروانا
5 تیر 91 15:22
نازي عزيزم. در همين حد زرنگ و باهوشن، ميبيني زينب جون. آفرين به اين قدرت نقاشي و رنگ آميزي. استعداد نقاشي و تخيل دياناي عزيز رو درياب ماماني ولي تعليمش نده. فعلاً بذار آزاد نقاشي بكشه. فداش


همین کار رو می کنم عزیزم مرسی از راهنماییت
ني ني شكلك
5 تیر 91 15:26
ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر
sepehri
5 تیر 91 16:18
سلام من از طریق خانم معلم با شما اشنا شدم و اهل مشهد هستم.خیلی قشنگ بود اول با خودم گفتم جا به جا می کنه ولی ..کار بهتر رو انجام داد
sepehri
5 تیر 91 16:20
سلام من هم مشهدی هستم و از طریق خانم معلم بندری با شما اشنا شدم من با خودم گفتم الان گلها رو جا به جا می کنه ولی ..کاری بهتر رو انجام داد خوشبختم از اشناییتون

مشتکرم
sepehri
5 تیر 91 16:47
من وب دختر کوچولوتونو جز دوستان قرار دادم اگه اجازه هست

شما لطف دارید متشکرم
الهه
6 تیر 91 19:28
عزیــــــــــزم! چه هنرمند کوچکی ... همیشه سلامت باشی


مرسی دوست خوبم
مامان محمدطاها
8 تیر 91 0:14
زینب جان ممنون که به ما سرزدید.
مرسی عزیزم
ملی مامان میکاییل
9 تیر 91 23:25
ای جانمممممممممم
مامان زینب
16 تیر 91 11:02
الهییییییییییییییییییییییییی