دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

اولین دوچرخه

1391/3/25 6:00
نویسنده : مامان زینب
850 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش بابا ابوذر برای دیانا خوشگله یک دوچرخه خرید یک دوچرخه کوچولوی بنفش با دو تا چرخ کمکی و یک بوق و یک آینه. هر چی بگم خوشگله!!!!!!!

همون جا دم مغازه دیانا سوار شد و مامان کمی راهش برد و بعد وقتی می خواستیم بیایم دیانا دلش نمی خواست از دوچرخه پیاده بشه و می خواست همونطوری تا خونه بیاد. خیلی بامزه بود.

تا حالا چند بار از دوچرخه افتاده و بعضی وقتها هم حسابی گریه کرده و البته دفعه اول جلوی مغازه خورد زمین و بیشتر اینها موقعی اتفاق افتاده که دیانا می خواد از دوچرخه پیاده بشه. بزرگ میشه فراموش می کنه. ولی دل مامانش خون میشه.

وقتی تو خونه با دوچرخه و عروسکهاش بازی می کرد تازه فهمید که نمی تونه عروسکهاشو سوار کنه و هی به مامانش می گفت : چرا دوچرخه صندوق عقب نداره. من دوست دارم دوچرخه ام صندوق عقب داشته باشه.

پشت آینه دوچرخه یک خرسه که دیانا طبق معمول همیشه که برای هر چیزی یک اسم میذاره اینبار هم از خودش یک کلمه اختراع کرده و یک اسم جدید گذاشته به نام "بیگ وِن" و باور کنید من نمی دونم اینها رو چه جوری میسازه و البته این اسم اختراعی اصلا از یادش نمیره ودائم اون رو تکرار می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان باربد
25 خرداد 91 17:22
الهه
26 خرداد 91 16:32

ببوسش دیانا رو دوستم. زینب می دونم که برای این سن دیانا یه دوچرخه هایی خیلی خوبه که اصلآ پدال نداره. بهش میگن balance bicycle
این یه لینک که در موردش نوشته:
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_bicycle
نمی دونم اصلآ تو ایران همچین چیزی داریم یا نه. اما اگه بتونی پیدا کنی خوبه!


خیلی اطلاعات جالبی بود مرسی عزیزم البته من قبل از خرید دوچرخه اینها رو نمی دونستم و دوچرخه این شکلی هم تو بازار ندیدم
خانم معلم بندری
27 خرداد 91 11:34