دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

سازه های خمیری دیانا جونم

1391/3/22 8:17
نویسنده : مامان زینب
803 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز میخواستم تلفنی با یک دوست صحبت کنم برای اینکه دیانا رو هم سرگرم کنم بساط خمیربازی رو فراهم کردم و دیانا سخت مشغول شده بود. یکی دو بار اومد سراغم ولی خیلی جدی کار می کرد و بعد هم دو تایی با هم کلی خمیربازی کردیم . دیروز دیانا خیلی متفاوت با همیشه خمیربازی کرد و اصلا دوست نداشت اونها رو جمع کنیم. این هم عکس سازه های دیانا جونم.

یک خورشید

 

یک حوض آبی با ماهی سیاه

یک گل- خمیر آبی روشنه و قهوه ایه برگهای گل هستند . الهی فدای اون دید هنریت بشم  عزیزم

این هم یک نی نی - اون خمیر آبیه موهای نی نی  است

                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شايان جوني
22 خرداد 91 8:27
آفرين به ديانا خانون با اين كاردستيش. بووووووووووس
مامان سونیا
22 خرداد 91 8:56
وای چه خانم هنر مندی خوشگل خانم خاله فدات بشه
مامان نیایش
22 خرداد 91 10:22
ما شا الله چه دخمل باهوشی خدا حفظش کنه برنده شدنت مبارم ان شا الله همیشه برنده باشی و موفق توی زندگی زیر سایه ی مامان و بابا


مرسی عزیزم
مامان زینب
22 خرداد 91 10:26
ای ول بابا عجب دختر هنرمندی...
زینب ما فقط مار درست میکنه با خمیر


دختر گلت هر چی درست کنه عالیه عزیزم
الهه
26 خرداد 91 16:34
ماشالله! چه چیزای قشنگی درست کرده. زینب تو باهاش درست می کنی یا همه فکر و طرح خود دیاناست؟


الهه جون بیترش رو وقتی درست کرد که با هم تلفنی حرف میزدیم و من وقتی دیدم خودم از تعجب شاخ در آوردم.