دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

مامان دیانای من

1391/3/21 7:43
نویسنده : مامان زینب
497 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها دیانا می خواد مامان و بابای همه رو مشخص کنه. هی میگه تو مامان منی و مامان جون مامان بابا ابوذر و یا خاله فاطمه مامان بهار و ... . چند روز پیش از من پرسید مامان تو کیه مامان؟ و من بعد از یک مکث طولانی چون نمی دونستم چی باید بگم گفتم من مامان ندارم عزیزم. بعد دیانا گفت ولی بابا مامان داره. و باز دیروز اومد و گفت : تو مامان و بابا نداری مامان؟ و من گفتم نه. دیانا گفت : من مامانت میشم!!!!!!!!!

دلم آروم گرفت حس عجیبی داشتم یادمه تو حاملگی همش فکر می کرد این روح مامانمه که می خواد در غالب یک نوزاد یک بچه به من برگرده. حالا دخترم به من میگه من مامانتم. تو بهترین مامان دنیایی عزیزم برای من. بغلش کردم و بوسیدمش گفتم عزیزم تو دختر من هستی گفت نه من مامان توام، مامان دیانا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانلی
22 خرداد 91 0:47
سلام زینب منم پدرم فوت شده آراد منم همش میگه مامان تو چرا بابایی نداری؟؟؟من بابا جون میخوام
الهه
26 خرداد 91 16:36
خدا همه رفتگان رو بیامرزه و قرین رحمت خودش کنه