دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

مرسی مامان که گریه کردم

1391/3/20 8:08
نویسنده : مامان زینب
458 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هر وقت گریه می کنی و می بینی من راحت و آروم نشستم و هیچ چی نمی گم یا درباره موضوعات متفاوت از گریه تو حرف می زنم تو هم کم کم آروم میشی و بعد در حالی که دماغت رو بالا می کشی و اگه یه دستمال دور و برت باشه اونو پاک می کنی و می گی : مرسی مامان که گریه کردم!!!!!!!!!! اوایل فکر می کردم می خوای بگی ببخشید مامان که گریه کردم ولی حالا دیگه اینجوری فکر نمی کنم همون مرسی خیلی به جا و با حاله چون این حرف رو وقتی میزنی که احساس می کنی فضا برای گریه کردن هم هست و تو می تونی گریه کنی. الهی مامان فدای اون حرف زدنت بشه عزیز دلم.( قابل توجه مامان زینب کوچولو که من مرسی که پرسیدم رو از دخترم گرفتم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر
20 خرداد 91 9:05
آینده فرزند تان را از امروز بسازید. http://www.bimepasargad.mihanblog.com/
یاسی
20 خرداد 91 21:15
ای جان
واقعآ باید به بچه ها این فضا رو این اجازه رو داد
اگه خواسته شون بجا باشه که هیچ اگه نابجا هم بود بعد کم کم میفهمن بیخودی خودشونو اذیت کردن !
اما ای کاش بابا ها .. و اعصابها ! میگذاشت !
من که همیشه مشکل دارم یا من کم میارم یا بابایی !
آفرین مامان خوب و صبور


مرسی عزیزم. از خدا بخوا هر روز که امروز از همیشه صبور تر باشی من خیلی متفاوت از بقیه مامانها نیستم سعی کنیم حتما درست میشه
مانلی
21 خرداد 91 1:22
سلام عزیزم برات پیام خصوصی دادم نمیدونم رسید یا نه؟؟؟


دوباره نگاه می کنم عزیزم
nayere
21 خرداد 91 6:13
خیلی با حال بود.


سلام نیره جون خیلی وقته ازت بی خبرم
nayere
26 خرداد 91 15:07
ولی من تمام پستاتونو بی کم وکاست می خونم.


خوشحالم دوست خوبم