دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

تولد باباجون مهربون دیانا

1391/3/8 7:18
نویسنده : مامان زینب
611 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد باباجون بود. کیک درست کردیم و دیانا هم برای باباجونش نقاشی کشید. به گفته خودش یک کیک کشیده با شمع های آبی و اون خطهای دوروبرش هم تزئینات کیکه. و چند تا جمله قصار هم کنارش مشق نوشته ( باز هم به گفته خودش) و معنی این نوشته اینه که : باباجون دوست دارم عاشقتم و کیکت خیلی خوشگله.

خلاصه من هم عجب عروسی بودم اومدم یک کیک خوشگل در نبود مادرشوهرم درست کنم ( چون برای همه تولدها او کیک می پزه و حالا رفته مسافرت )که چه کیکی شد!! دستور همون دستور همیشگی بود ولی یک ذره پف نکرد و کم مونده بود مثل کاغذ بچسبه به ته بشقاب و خامه رو هم مثل همیشه روی یخ هم زدم ولی اصلا خودش رو نگرفت شل و وارفته بود. هر جور بود با همون چیزهایی که داشتم تزئینش کردم و سر شب رفتیم خونه پدرشوهرم.

دیانا عاشق تولده و زودتر از باباجون شمع ها رو فوت ( البته تعداد شمع ها نشان دهنده سن پدر شوهر عزیزم نیست. علت اینه که همین تعداد شمع داشتیم!!!) و شعر تولدت مبارک رو برای باباجون خوند و کیک رو انگشت می کرد.

رابطه بین باباجون و دیانا خیلی قشنگه. با مامان جون هم خیلی خیلی خوبه و من همیشه خدا رو شکر می کنم که اگر چه دخترم فقط یک بابابزرگ و مامان بزرگ داره ( پدر و مادر من خیلی وقته که آهنگ سفر زدن و از دنیا کوچ کردن) ولی اونها اینقدر خوب و مهربونند که جای خالی اون دوتای دیگه رو پر می کنن. خدایا هزار بار شکرت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ملی مامان میکاییل
9 خرداد 91 23:58
چه بابا بزرگ مهربونی خدا حفظش کنه
همین که زحمت کیک رو کشیدی دستت درد نکنه در همچین مواقعی از پور کیک استفاده کن همیشه پف می کنه
خدا پدر و مادرتون رو رحمت کنه


مرسی عزیزم از راهنماییت
shaghayegh
10 خرداد 91 1:19

cheghad shirine in kochooloo, khoda hefzesh kone, va sayeye bozorgtarasho vasash negah dare


مرسی عزیزم خدا بزرگترا رو برای همه نی نی حفظ کنه
هدیه جووووووووووووووون
11 خرداد 91 11:41
سلام
تولد بابا بزرگ هم مبارک
انشالاااااااااا 121 ساله بشن و سایشون رو سر همه ی ما باشه
که بزرگترها برکت زندگیمون هستن


مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 91 15:29
هزارتا بوس برای فرشته ی نازنازیت


مرسی عزیزم