دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

ترسهای دیانایی

1391/2/27 6:32
نویسنده : مامان زینب
428 بازدید
اشتراک گذاری

حکایتی است بزرگ کردن بچه. هر روز با رویه ای از خودت در زندگی از بچگی تا همین حالا که مادر هستی، مواجه می شوی. نمی دانم اینها را من به دیانا یاد داده ام یا از وجودش سرچشمه می گیرد. حالا به قول معروف عقلش بیشتر می رسد و دیگر احساسش این می شود که نه بابا همه جه هم امن نیست و تمام امنیتش را در من و بودن با من می جوید.

عزیز دلم عمرم جونم عشقم، دیانا، این روزها بیشتر از پیش می خواهی که بغلت کنم. امنیتت را در متکایی می بینم که با خودت تمام خانه راهش می بری و هر جا که در نزدیکتر نقطه به من باشد دراز می کشی و سرت را بر روی بالش راه راهت می گذاری و مرا تماشا می کنی و بی وقفه و بدون هیچ دنباله ای می گویی : مامی!!!

وقتی ظرف می شویم و ظرفها به هم می خورند و سر و صدا ایجاد می کنند، سر و صدایی که از دید من معمولی تر از هوایی است که نفس می کشم، برای تو آزار دهنده است و می گویی: میشه مامان ظرف نشوری؟ صدا میده دوست ندارم. یا می گویی: از صداش می ترسم مامان.

و یا دیروز روی تخت دراز کشیده بودیم و پنجره کمی باز بود و پرده تکان می خورد و تو با وحشت پنجره را نگاه می کردی و گفتی: باد نیاد می ترسم.و از تخت رفتی پایین و همانجا خوابیدی.

عزیز دلم فکر می کنم باید بیشتر در مورد این سن تو بدانم. باید کتاب بخوانم و از بقیه بپرسم. امیدوارم اینها هم یک مرحله گذرای دیگر باشد و چیزی در تو نماند جز یک خاطره قشنگ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
30 اردیبهشت 91 17:35
عزیز دلم واقعآ حکایتیه بزرگ شدن این فرشته های آسمونی
ترس ها و لذت هاشون مختص خودشونه و بعضی گذرا و بعضی پایدار
موفق باشی تو این راه پر پیچ و خم دوستم


به نظر من داشتن بچه یک امتحان بزرگه امیدوارم تو این امتحان سربلند بیرون بیایم دوست گلم
الهه
30 اردیبهشت 91 17:36
راستی زینب نمی دونم قبلآ بهت گفتم یا نه!
تو نی نی نی سایت کلوپ داریم به این آدرس:
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=13586
اگه هستی و دوست داشتی بیا پیش ما



مرسی عزیزم
نگین
3 خرداد 91 1:17
وای من همین الان با وبلاگ شما و اون یکی وبلاگ اموزشی آشنا شدم و...کیف کردم از همچین خانومی..همچین مادری..
آفرین..باعث افتخار هستید باید کلی از شما یاد بگیرم

خواهش می کنم عزیزم