دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا در پارک

1391/1/22 7:55
نویسنده : مامان زینب
465 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دیانا جونم میره پارک به جای اینکه با تاب و سرسره و ... بازی کنه می ایسته و بچه ها و آدم ها رو نگاه می کنه اون هم چه نگاهی خیلی دقیق و موشکافانه. یا وقتی به هر زور و زحمتی هست با اصرار اطرافیان از پله ها می ره بالا و میشینه رو سرسره، سر نمیخوره باز اونجا انگاری لذت نگاه کردن به آدم ها و اطراف دو چندان میشه. حالا کلی بچه ها پشت سرش داد و بیداد می کنن که سر بخور برو ولی دیانا میخنده و فکر میکنه این هم یه جور بازیه. دیروز عصر رفتیم پارک ملت حسابی شلوغ و پلوغ. دیانا رفته بود بالای یک سرسره پیچ پیچی و نشسته بود بالای اون و سر نمی خورد هزارتا بچه پشت سرش داد و بیداد می کردند و پدر و مادراشون هم از پایین و هی به ما هم غر می زدند که این بچه هنوز خیلی کوچیکه برای این سرسره بلند. من که خندم گرفته بود. خلاصه از آخر یکی از باباها دستشو دراز کرد و پای دیانا رو کشید و او هم سر خورد اومد پایین خوشحال و خندان.

راستش گاهی خیلی عصبانی میشم. دلم میخواد دیانا هم مثل بقیه بچه ها بپر بپر و بدو بدو کنه. ولی خوب این خواسته منه و دارم روی خودم کار می کنم که همینطوری بپذیرمش و بهش احترام بذارم. کسی چه میدونه شاید این تمرکز و دقیق نگاه کردن و فکر کردنش باعث پیشرفتهای زیادی تو زندگیش بشه. حتما همینطوره. دوستت دارم آدم فضایی منحصر به فرد من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ملی مامان میکاییل
24 فروردین 91 11:44
منم موافقم که به خواسته بچه ها باید اخترام گذاشت
الهه
25 فروردین 91 22:57
آدم فضایی منحصر به فرد تو


واقعا که این حس داشتن یک آدم فضایی از لحظه ای که دیانا دنیا اومد با من بود. یادمه شبهای اول که از درد خوابم نمی برد فقط به دیانا نگاه می کردم و دعا می کردم که این آدم کوچولویی که سفینه اش تو خونه ما پایین اومده خوشحال باشه و سلامت و راضی از اینکه نی نی ما شده
الهه
27 فروردین 91 9:02

زینب راستی در مورد خمیر بازی که برای آلا درست کردم؛ نمی دونم چرا حالا که یک هفته از درست کردنش گذشته موقع برداشتن و بازی کردن یه کوچولو به ناخن می چسبه!
اولش اصلآ اینجوری نبود!
حالا اینا تموم شه باز بعدی نمکشو بیشتر می کنم فکر کنم علت اینکه نمک یک پیمانه بود هم همینه. چون تو توضیحش نوشته بود نمک دستتون رو خشک می کنه حتمآ بعدش از مرطوب کننده استفاده کنین ( ببین اونا تا کجای کار رو فکر می کنن )
گقتم بهت بگم دوستم

مرسی عزیزم ولی باید بهت بگم همون پرنمکش هم بعد از یک هفته می چسبه و اینقدر دیانا رو ناراحت می کنه که دیگه حاضر نیست باهاش بازی کنه. میبینی این فسقلی رو