دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا جون چقدر بزرگ شدی

1390/4/13 0:18
نویسنده : مامان زینب
626 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا جون من هر روز با روز قبل تفاوت های زیادی می کند حتی قیافه اش هم عوض می شود .


چقدر زیاد حرف می زند می شود گفت که خیلی پرچانه است دائم در حال تکرار کردن کلمات و جملات است.niniweblog.com
این حرف زدن باعث شده که خیلی جیگرتر به نظر برسد. الهی من فداش شم

niniweblog.com

niniweblog.com

کار جدیدش این است که وسایلش را قایم می کند و بعد دنبالشان می گردد و هی می گوید:( کجایه ؟ نیست؟ ای بابا نمی دونم....) من اصلا نمی تونم جلوی خندمو بگیرم

niniweblog.com

niniweblog.com

 

خوب حالا این دیانا فسقلی خوابیده و من از فرصت استفاده کردم و نشستم پای وبلاگ

niniweblog.com



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nafasemaman
13 تیر 90 1:27
شما خیلی لطف دارین عزیزم دختر گلت هم از یک فرشته چیزی کم نمیاره مرسی که با هم دوستیم
nafasemaman
13 تیر 90 15:50
الاهیییییییییییییییییی چقدر نازه این کاراش /موش نخوردت دختر اسفند براش دود کنید
nafasemaman
19 تیر 90 14:13
دیانا ی ما دیگه واسه خودش جیگری شده الاهی موش نخوردت دختر