دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

پشت این خونه چیه؟

1390/11/20 18:11
نویسنده : مامان زینب
412 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیانا می رفت پشت پنجره و از اون نگاه های خاص پرسشگرانه به ساختمون روبرو می کرد . من منتظر بودم ببینم چی می پرسه . الهی قربونت بشم تو اون نگاه یک سوال بود خودت پرسیدی : مامان پشت این خونه چیه؟ گفتم شاید یه خونه دیگه باشه به نظر تو چیه؟ و دیانا گفت : فکر کنم قمری باشه و کلی با هم ذوق زدیم و خندیدیم و کمی که گذاشت دوباره نگاه پرسشگر دیانا به ساختمون روبرو افتاد و دوباره سوال کرد و من این دفعه گفتم وقتی رفتیم بیرون با بابایی بریم ببینیم چی پشت این خونه است و بعد نظر تو رو پرسیدم و تو بعد از کمی فکر کردن گفتی: پشت این خونه یه جوجه تیغیه و بعد باز حسابی خندیدی و عصر برای بار سوم هم پرسیدی و یکی از همین جوابها رو دادی که الان یادم نمیاد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حمید خوشگام
22 بهمن 90 11:39
سلام
این بچه هم مثل پدرش خاصه! البته از نوع خوبش

هروقت اومدید تهران ایشالا میبینمش


مرسی ما هم خوشحال میشیم ببینیمتون
الهه
23 بهمن 90 9:27
ديانا خودش بازي هايي به سبك غيب بيني باهات ميكنه هااااا خيلي بازي هاي خوبيه. ببين مثلاً اينجوري كه تو پاساژ منتظر اسانسوري و بيش از يه دونه اسانسورهست البته، ازش ميپرسي ديانا به نظرت كدوم اسانسور زودتر مياد؟! البته اين رو خب وقتي اسانسور بياد جوابشو ميبيني اما پشت ساختمونرو همون موقع نميبيني! يا اينكه به نظرت فردا هواچطوره؟ ابره؟ بارونه؟ آفتابه؟ دوستم نميدونم اينا رو خودت ميدونستي يا نه اما اميدوارم هميشه با دختر نازت شاد باشي و هميشه بخندين