دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانای گل من به چی فکر می کنی؟

1390/9/23 9:53
نویسنده : مامان زینب
402 بازدید
اشتراک گذاری

دیانا جونم دیشب اصلا خوب نخوابیده و حالا خوابش برده کمی هم بینی هاش گرفته که امیدوارم چیز خاصی نباشی و زود خوب خوب بشه. این روزها دیانا از حمام فرار می کنه هر چی هست یک ربطی به دستشویی کردن داره که من خیلی خوب نمی فهمم. شاید به خاطر سرما باشه. آخه از هفته پیش که ما بازی لگن و پوشک و ... شروع کردیم دیانا یک دفعه همه چیز را کنار گذاشت و با اصرار شدید گفت که می خواد تو پوشکش جیش کنه. دیروز عصر قبل خواب وقتی پوشک دیانا را عوض می کردم گفت که دوست نداره پوشک بپوشه و می خواد شورت صورتی پاش کنه و بعد خوابید از خواب که بیدار شد هر چی بهش می گفتم دیانا جیش داری یا نه می گفت "هر وقت جیش داشتم جیش داشتم" و بعد هم آب میوه خورد و شروع کرد به بازی کردن. من هم دیدم این جیش نمی کنه رفتم تو حمام و بساط آب بازی رو فراهم کردم ( البته با لیوان و چند قطره رنگ خوراکی) میدونستم که خیلی دوست داره ولی او واستاده بود دم در و میگفت میخوام نگات کنم و حاضر نبود بیاد و هی می گفت " نمیخوام جیش کنم" و بالاخره آوردمش تو حمام ولی حاضر نبود سرپا بشینه و بعد من اومدم بیرون و بهش گفتم جیش نکن بشین بازی کن ولی همین که نشست نتونست خودشو نگه داره و جیش کرد و البته خیلی ناراحت بود که جیش کرده بعد هم من آوردمش بیرون و بهش جایزه دادم و پوشکش کردم اصلا علت ناراحتی اش را نمی فهمم. تازه شب هم که باباش میخواست ببرش حمام حاضر نبود بره و می گفت نمی خوام جیش کنم . خلاصه به هوای آب بازی با عروسک ها و کف بازی رفت حمام ولی تو حمام هی خودشو کنترل می کرده که جیش نکنه. این هم قصه ای شده  به این نتیجه رسیدم که بدون هیچ حرفی فعلا پوشکش کنم . نمی دونم چی تو فکرش میگذره خیلی براش غصه می خورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس
23 آذر 90 10:02
سلام از پوشک گرفتن می گن کار سختیه آدم باید خیلی حوصله به خرج بده. ایشاءالله موفق بشی راستی من تو جشنواره شرکت کردم اگه تونستی به وبلاگم سر بزن اگه از طرحم خوشت امد یک دیماه یه شماره از طرف نی نی وبلاگ اعلام میشه کد 111 رو به اون شماره اس.ام.اس.کن مرسی
مامان مانلي
23 آذر 90 14:19
عزيزم اگر تهران هستيد بفرماييد كجا كتاب را برايتان بفرستم .يا اينكه نشاني بدهم بياييد بگيريد.
مامان مانلي
23 آذر 90 14:24
شايد درباره پوشك گرفتن حساسيت نشان داده ايد و ني ني فهميده است.اصلا كار سختي نيست.
در ضمن عروسكي در بازار هست كه شيشه شير و پوشك دارد .مي توانيد به وسيله اين عروسك او را با اين مفهوم آشناتر كنيد.عروسك شير مي خورد و از منفذي كه برايش ايجاد كرده اند جيش مي كند.
به زودي مي فهمد .غصه نخوريد.


مرسی از راهنماییتون من هم فعلا بی خیال شدم تا باز دوباره خودش بخواد مساله اینه که میدونه چه جوری جیش کنه و خودشو میتونه نگه داره
مامان محمدجان
23 آذر 90 23:15
سلام عزیزم
من فکر میکنم الان خیلی زوده واسه پوشک گرفتن اخه رنج سنیش از 2 سال و نیم شروع میشه


مرسی از راهنماییتون