دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

تغییرات دیانا

1390/9/18 20:31
نویسنده : مامان زینب
393 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دیانا جونم دوست داره که همش خونه باشه مثلا دیروز بعد از یک هفته تو خونه موندن تصمیم گرفتم که دختر خوشگلم رو ببرم پارک و دیانا همش می گفت دوست ندارم برم خونه باران و یا دوست ندارم برم پارک و بعد هم که راضی شد لباس بپوشه و بریم پارک ... فقط خدا میدونه که چه گریه هاییwww.smilehaa.org کرد موقع لباس پوشیدن که من فکر کردم کاریش شده و با عجله لباسشو درآوردم و بعد دیدم چیزی نیست جز اینکه عزیز دلم دلش نمی خواد از خونه بیرون بره و حتی شب که می خواستیم بریم خونه مامان بزرگ تمام راه می گفتی برگردیم خونه دوست ندارم برم خونه مامان بزرگ و ...

این هم یک بخش از رشد بچه هاست که همه چیز را با نه، نمی خوام، نریم، نکن و ... جواب میدن.

با تمام نه گفتن هایت باز هم می خوام بگم خیلی دوست دارم عزیز دلم  شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)