دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

پایان بیست و یک ماهگی و اعلام استقلال

1390/8/30 19:16
نویسنده : مامان زینب
452 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز یک سال و نه ماهت تمام شد. بهار (دخترخاله دیانا) دیشب خونه ما خوابید و تو را حسابی خوشحال کرد صبح هم با هم رفتیم کلوپ پاندا و پارک وحالا هم تو حمام دارید آب بازی می کنید.

این روزها به سختی به من اجازه میدی که بهت غذا بدمconnie_feedbaby.gif راستش گاهی اینقدر اعصابم بهم میریزه و کلافه میشم که دلم میخواد سرت داد بزنم و حتی گاهی بهت کم محلی می کنم که باز بعدش خودم کلی ناراحت میشم. هنوز غذا نیاوردم میگی خودم بخورم و هر چی غذا تو دهنت میذارم میریزی بیرون و یا دوست داری کسی به غیر از مامان و بابا بهت غذا بدن. فکر میکنم که بهتره این اعلام استقلال تو رو قبول کنم و بهت فضای بیشتری بدم چون اولا خودم خیلی اذیت میشم و بعد هم تو رو اذیت می کنم و ممکنه تو رو وابسته بار بیارم که اصلا دوست ندارم. پس بهتره تو کمی گرسنه بمونی تا اینکه وابسته بار بیای و یا ناراحت بشی.

دیشب هم که حسابی بازیگوش شده بودی و نمی خوابیدی و دائم میومدی سراغ من که شیر بخوری و من هم که حسابی خوابم می اومد و دلم می خواست تو هم زودی بخوابی. آخرش من خوابم برد و نفهمدیم کی خوابت برد نصف شب پاشدم و تو رو گذاشتم تو تختت.

خیلی دوستت دارم عزیز دلم

دیشب یک کار جالب کردم برات رنگ انگشتی درست کردم. آخه تو رنگ انگشتی هایی که از بازار خریدمو می خوردی و من دلم راضی نمی شد که اینها خوراکی اند و آخرش یک دستور خیلی خوب پیدا کردم که در اولین فرصت تو وبلاگ نی نی آی کیو میذارم. خیلی عالی شد و تو و بهار جونی حسابی بازی کردین. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
5 آبان 90 14:28
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد
مامان آرین
7 آبان 90 8:36
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
هدیه جوووووووووووون
7 آبان 90 10:30
سلام ماشالا استقلال ازادی دیا نا جون ترکوندی
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
7 آبان 90 11:25
سلام . خیلی خوشحالم که بطور تصادفی با وبلاگتون آشنا شدم . راستش اول نی نی آی کیو رو دیدم . خیلی مطالب آموزنده ای داره . ضمن اینکه خوندنش اصلا آدم رو خسته نمی کنه چون واقعا جالبه .
یه نکته دیگه اینکه نیایش من هم متولد 14 بهمن 88 هستش . دیاناجون و نیایش من همسن هستند
لینکتون کردم خوشحال می شم که من هم لینک بشم . ممنون

مرسی عزیزم حتما لینک میشین