دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

روزهای زنده

1390/5/22 13:17
نویسنده : مامان زینب
322 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامان خیلی خوشحاله. دیشب رفتیم خواستگاری دایی. تو مثل همیشه شیطون و بازیگوش اون وسط برای خودت بازی می کردی و حرف می زدی.

زیبازیبازیبازیبازیبا

زیبا

تو خود خودتی همونی که باید باشی بدون اینکه خجالت بکشی و یا خودت را پنهان کنی . دختری شاد و بازیگوش پر از شور زندگی در حال و لبریز از کنجکاوی. یک آدم کوچولو که هر وقت بخواد می خنده و گریه اش را پنهان نمیکنه و هر جا مورچه ای ببینه روی زمین دراز می کشه و حرکتشون رو تماشا می کنه و هر وقت صدای کلاغ می شنوه می خنده و تو تمام پارکها دنبال چرخ و فلک می گرده. عزیز دلم دوست دارم بی نهایت. من با تو دوباره زندگی را تجربه می کنم اینبار از دریچه زیبای چشمهای تو و خوشحالم از اینکه تو همون مسافر کوچولوی خانه ما هستی. مامان هزار بار می بوست

  دنیای زیبادنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نادیا
22 مرداد 90 14:00
سلام عزیزم
یک سوال داشتم ،می خواستم ببینم این تصاویر عروسکی قشنگ رو که شما در وبلاگتون گذاشتید، از کجا و چه جوری میشه تو وبلاگ گذاشت

دیانا خوشگلت رو هم ببوس


عزیز دلم مرسی که از وبلاگم دیدن کردی. تو وبلاگهای قسمت لینک دوستان حتما عکسهای قشنگی پیدا می کنی که با کپی و پیس میتونی استفاده کنی نادیا جان رو ببوس
nafasemaman
23 مرداد 90 1:54
خانم نازی ما پس تو خاستگاری دایی شیتونی کردی

آره بابا خیلی دوست داشتنی بود مثل همیشه. نی نی رو ببوس مرسی عزیزم که همیشه به وبلاگم سر میزنی
نی نی توپولی
29 مرداد 90 23:19
سلام دیانا جون خوش به حالت که مامانی به فکر و باهوشی داری که برا بزرگ شدنت کلی احساس مسئولیت میکنه
موفق وموید باشید (صبا)


سلام عزیزم متشکرم از لطفت به نظر من همه مامان ها مهربونن و خلاق. صبای عزیز از اینکه با هم در ارتباطیم خوشحالم