دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانا جونم پوشک دوست نداره

1390/5/6 13:53
نویسنده : مامان زینب
451 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی است که دیانا را پوشک نمی کنم از بعد از آن بیماری عفونت ادراری تصمیم گرفتم که این کار بکنم. چهار روزی است که خیلی خسته می شوم. دائم در حال شستن هستم و دیانا اصلا دوست نداشت روی لگن بشیند و من هم اصرارش نمی کردم. دیروز که خیلی خسته شده بودم دیانا را پوشک کردم ولی او پوشک باز کرد و کناری گذاشت این شد که من خوشحال شدم احساس کردم این حتما نشانه خوبی است.

 و امروز که باران هم اینجا بود با هم توی حمام جیش کردند و من خیلی خوشحال شدم. به نظرم این شروع خوبی است. دیانای عزیز و باهوش من از پس این کار برخواهد آمد. مطمئنم.
Kazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticonKazi & Dora emoticon
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nafasemaman
6 مرداد 90 14:00
ماشالاه به گل دخترمون دیگه واسه خودش خانومی شده